Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis coaching

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg har heldigvis ikke behøvet at finde ud af hvem der var moderator. Og synes der var en eller anden der skrev du var ny. Nå men tillykke med jobbet og fortsat god aften

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Kan man nu ikke engang holde Labour Day uden at i splitter Amino ad ;-)
Handelsmanden, du har en måneds karantæne. Dit attityde og dit sprog duer ikke rigtigt her. Men der er godt fut i dig og hvis du nu lige køler ned, så kan alt den energi bruges til noget positivt. Så hvis det er tilfældet, så ses vi om en måned igen.

Tak for godt arbejde Nicolai! At vurdere hvilke links der skal slettes, det er altid svært. Men at smide reklamer i andre folks tråde og bagefter flippe ud, det duer ikke.

Kan i have en god nat :-)

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Kan man nu ikke engang holde Labour Day uden at i splitter Amino ad ;-)

Du har jo selv sagt, hvis i gør noget jeg ikke ville have gjort, så gør det ordentligt! Wink

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Martin Thorborg:
Kan man nu ikke engang holde Labour Day uden at i splitter Amino ad ;-)

Du har jo selv sagt, hvis i gør noget jeg ikke ville have gjort, så gør det ordentligt! Wink


Og det er lykkedes til fulde :-)

Dbh Martin

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:
Den slags hører ikke hjemme på Amino og derfor slettede jeg indlægget. De kan debattere lige så meget som de vil, så længe de holder en ordentlig tone.

"En ordentlig tone", Goddaw do!

Nicolai Lønne:
Det har intet med ydringsfrihed eller cencur at gøre, det handler om at holde en tone på amino så det er et velkomment sted for alle. Du er velkommen til at diskutere dette generelt i den anden tråd jeg oprettede til spørgsmålet, men jeg ændrer ikke på min holdning til, at indlæg af sådan karakter sletter jeg. Du er velkommen til at skrive til martin@amino.dk eller anja@amino.dk hvis du er uenig.

Det har intet at gøre med om "Amino er et velkomment sted for alle" - Kenneth stikker selv næsen frem og får så på hovedet derefter, han er ikke et sagesløst offer. Brugere kan sagtens vurdere hvem de holder med, Kenneth der fremtræder med billede og navn eller en anonym person med 5 indlæg.

Du redigerer i 'Handelsmanden's indlæg og fjerner hans link. Det er da svært at komme uden om at det er rendyrket smagsdommeri. Omvendt lader du Kenneth afsløre Handelsmandens identitet og fjerner ikke dette indlæg. Jeg synes det er uhyre dårlig stil fra din side og jeg gider naturligvis ikke skrive til andre med klager over dig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:

Omvendt lader du Kenneth afsløre Handelsmandens identitet og fjerner ikke dette indlæg. Jeg synes det er uhyre dårlig stil fra din side og jeg gider naturligvis ikke skrive til andre med klager over dig.

Hvis man har gjort alt man kunne for at sløre sig, så kan du snakke om at man "afslører" hans identitet. Men når man har ham på messenger og googler hans navn, så er der ikke noget at "afsløre".

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvor meget jeg har afsløret hans navn. Linket han starter med at offentliggøre indeholder jo netop hans navn!! Så det gjorte han skam helt selv - jo, det er da muligt at der kom et mellemnavn med i købet, men fornavn og efternavn gav han os trods alt selv

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:
Nu ved jeg ikke hvor meget jeg har afsløret hans navn. Linket han starter med at offentliggøre indeholder jo netop hans navn!! Så det gjorte han skam helt selv - jo, det er da muligt at der kom et mellemnavn med i købet, men fornavn og efternavn gav han os trods alt selv

Ja, Kenneth og jeg gjorde naturligvis det samme Google-trick som dig, men postede intet :-)

Så Handelsmandens identitet er synlig for de "lidt kyndige" men det er stadig en optrapning at identificere manden, der jo ønsker at være anonym på Amino. Forinden havde René endda givet dig carte blanc i form af oplysningen om at have logget mandens ip...   for at kalde dig et "møgsvin" come on... skal han i fængsel for det?

Du får et klap på skulderen mens Handelsmand bliver banned. Jeg synes som skrevet det er dårligt håndteret, men denne del er naturligvis ikke en kritik af dig.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikler:
Det har intet at gøre med om "Amino er et velkomment sted for alle" - Kenneth stikker selv næsen frem og får så på hovedet derefter, han er ikke et sagesløst offer. Brugere kan sagtens vurdere hvem de holder med, Kenneth der fremtræder med billede og navn eller en anonym person med 5 indlæg.

Vi har tydeligvis forskellige holdninger til, hvordan det "skal se ud" her på Amino. Kan vi ikke parkere den der, og blot blive enige om at vi er uenige? :-)
Jeg mener jeg har handlet i den bedste interesse for flertallet på Amino - du er af modsatte holdning.
Jeg har tilmed startet en debat om emnet, for at få en indikation af, hvad flertallet synes. Jeg har intet problem med at ændre mig på nogle områder, hvis det jeg gør generelt ikke er velanset, men det sker ikke på basis af at en/få person(er) hidser sig så meget op - dog tog jeg dig seriøst nok til at oprette en tråd om emnet. Hvad forlanger du mere?

Giv din holdning til kende her og lad os så ellers komme videre med livet.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er langt mod toppen i det system han tilbød. Jeg havde en snak med ham på messenger og takkede nej tak til det.

Men jeg har gemt vores snak til når jeg keder mig;)

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)