Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis coaching

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er du egentlig sur ? Det forstår jeg nemlig ikke ? Jeg tjener gode penge på mine firmaer, men kunne da altid bruge nogle flere kunder. Jeg har så lært at hvis man taler pænt, vil godt handle med en. Kommer selvfølgelig an på hvilke miljøer man laver " forretning " i.

Men igen hvorfor er du sur ? Du tjener KASSEN

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Handelsmanden:
Normer eller ej.. Som du selv siger "det er rigtigt at det er tilladt at reklamere for sin egen forretning herinde" . Godt så lad os . ikk?

Jo, men som jeg også siger: "Ting dig om, inden du bare spammer løs"
Ingen velkommer personer som intet konstruktivt tilbyder - hverken på et online forum eller i den virkelige verden.

Hvis du ikke fatter det, er du vist udenfor pædagogisk rækkevide.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bryder mig ikke om måden det gøres på herinde.. Det gør jeg sgu ikke.

Og ja det er ikke et spørgsmål om at "kunder" nu movement.. ikke mere.. Desværre.. Det har de fået ødelagt herinde.

Jeg finder mig ikke i det og behøver jo sådan set heller ikke.. Det kunne blot have været fedt at have nogle "students" fra Danmark da jeg bedre kunne arbejde med dem..

Men jeg finder andre veje. Troede man kunne bruge dette forum frit uden at få ens link og mulighed rakket ned..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

Jeg tilbyder jo netop noget af værdi din nar! Det er jo dig der ikke fatter en meter af hvad der foregår med den tråd.

Sælger jeg dem noget!? nej.

Vil jeg have nogle penge!? nej.

Men så kommer der en eller anden idiot og siger - FREE! ahh som on..

Ja! det er gratis ! Mit eneste krav er dog at folk er seriøse omkring at ville lære. Men i vil jo ikke tro . Så kan man ikke tvinge det igennem.

Jeg sletter min profil herinde. er færdig med det her lorte forum . Det er uhørt dårlig managing!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:56

Vil det sige du ikke tager penge for det de tjener i fremtiden?????

På vej ud så smut lige forbi www.tudekiks.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06

Ja det vil det sige.

Det har jeg efterhånden skrevet et par gange..

Jeg tjener kun traffik på når de surfer Traffic Exchanges . Man tjener jo så "hits" til ens side.

Når de ser 1 side og får f.eks 1 credit får jeg så 0.10 credit til min side..

Det er det jeg tjener på at nogen vælger at ville tjene penge online med min hjælp.. Jeg syntes det er fair.. Jeg vil gerne påpege og sige nu her at jeg er ikke sådan en der prøver at tage røven på nogen online. Jeg har selv siddet og blevet snydt for mange penge da jeg ville tjene online.. Og det brød jeg mig ikke om selvfølgelig..

Som jeg også skrev i den første - Jeg har prøvet at betale tusindvis af dollars bare for at få lov at få et glimt af hvordan man gør det. Og jeg fik kun et glimt , ingen penge tjent, intet..

Derfor gør jeg det her for jeg ved at folk selvfølgelig kunne tænke sig at tjene et par ekstra hundrede dollars om ugen eller et par tusind.. Ihvertfald bare ekstra penge. Og så hjemmefra. Det er jo dét der gør det så fedt at man ikke behøver tage på 9-16 for at tjene altid..

Men i må selv om det herinde.. Nu har jeg ihvertfald besvaret og "forsvaret" muligheden . (selvom jeg ikke troede det ville blive nødvendigt) .

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 20:12
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Handelsmanden:
Sælger jeg dem noget!? nej.

Hold nu op - du sælger shit. Og hvordan ved vi det? Vi ved dét, fordi du ikke skriver hvad du sælger. Vi har set det masser af gange før. Masser!

Handelsmanden:
Vil jeg have nogle penge!? nej.

jo, bare vent.

Handelsmanden:
Men så kommer der en eller anden idiot og siger - FREE! ahh som on..

Ja! det er gratis ! Mit eneste krav er dog at folk er seriøse omkring at ville lære. Men i vil jo ikke tro . Så kan man ikke tvinge det igennem.

Jeg sletter min profil herinde. er færdig med det her lorte forum . Det er uhørt dårlig managing!

Nu tænker du nok, at "dem på Amino umuligt kan vide om du stadig bor hos din mor eller om du er den hot-shot du gerne vil udgive dig for" men vi kan sagtens gennemskue det, for vi har set det igen og igen. Du vil ikke være i stand til at producere et eneste bevis for at du eller dine "studerende" har udrettet noget som helst, men i stedet vil du svare at du ikke behøver/gider bevise noget. Vi ved det godt!

Du har dog ret i, at "tonen" er særlig hård overfor dig fra mig selv inkl. Det skal du ikke tage personligt, jeg er bare blevet grebet af stemningen i dag og det gør jeg ikke hver gang. Den del der tricker mig er, at håbefulde vil-være iværksættere skal hoppe på forskellige fidusnumre der intet har med iværksætteri at gøre.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:16

Til Kenneth.

Du har sikkert set/fået mail om de venlige ord Handelsmand skrev om dig.
Jeg har slettet indlægget, men får du brug for det så er det stadig gemt et hemmeligt sted her på amino sammen med IP og andre spændende info om oprindelse og afsender etc.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 20:21

Nicolai Lønne:
Til Kenneth.

Du har sikkert set/fået mail om de venlige ord Handelsmand skrev om dig.

Jeg har slettet indlægget, men får du brug for det så er det stadig gemt et hemmeligt sted her på amino sammen med IP og andre spændende info om oprindelse og afsender etc.

Og det er jo her jeg synes du er helt helt gal på den, Nicolai.

Handelsmanden fortjener alt hvad han får og det gør Kenneth også. Kenneth kan bare blande sig udenom, hvis han er for sart til at deltage men det er der jo intet der tyder på.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:29

Nu er Kenneth jo ikke anonyme ligesom dig og mig. Og nogle af de der scamguys er utvivlsomt i den kriminelle sfære, så kan da godt forstå hvis nogen føler sig lidt " sarte ".

En ting er gøre grin med mandens produkter som Kenneth gør, men at Handelsmanden bliver personlig som han gør, er en overskridelse af alle grænser, og jeg fatter ikke at han ikke er blevet banned endnu. Men Nikolaj er vidst ny ? Jeg tvivler dog på at det er hvad Martin ønsker for det her site. En god hård diskussion kan bringe nyt perspektiv, men personlig hån, er i hvert fald langt under , hvad jeg forbinder med at være en cool cat.

Så mon ikke der skal strammes lidt på konceptet ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)