Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med adwords, annoncer vises ikke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et underligt problem, som jeg ikke synes at kunne finde noget svar på. Jeg har en masse adwords kampanger og har kørt rigtigt godt, men så pludselig i går blev ingen af annoncerne vist mere. Det samme er fortsat i dag. Alle kampanger er aktive og betaler nok for mine søgeord, så de er ikke inaktive, MEN når jeg fører musen over et søgeord - lige meget med hvilken kampange - så står der nedenstående:

Vises annonce? Nej
Du har nået og overskredet dit budget.

Detaljer om bestemte kriterier for denne test findes ved klik på følgende hyperlink.
Detaljer og tendenser »

For at sammenholde bestemte målretningsbetingelser (som f.eks. geografisk region) kan du bruge
Annoncediagnosticeringsværktøjet.

Kvalitetsresultat:
        Godt
Minimumbud er xxx
Detaljer og tendenser »

Men det giver ikke rigtig nogen mening, da ingen af mine annoncer er vist i dag og brugte kun få kroner i går, inden de stoppede. Er der nogen der har erfaring med dette? Har jeg overset noget vigtigt?

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 16:57

hej Dennis

Jeg får også de samme svar på google adwords - og jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad det er vi gør galt - jeg indbetaler også hver måned og pengene bliver også opbrugt - men de vises ikke i annoncerede (til højre) anoncer?

Det er rart at se, at jeg ikke er den eneste bruger af google adwords der ikke kan finde ud af det - jeg forstår det simpelthen heller ikke og synes det er svært at læse sig til problemet.

Jeg håber at der er andre der læser dette her og kan svare på vores spørgsmål vedr. google adwords

Venlig hilsen

Helle

http://www.hngavekurve.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:51

Har du sat et max budget per dag, og i så fald hvorfor? Hvis dine annoncer har positiv ROI taber du penge ved at sætte et max budget.

Max budgettet kører på månedsbasis så du garanteres ikke at skulle betale mere end dit dagsbudget gange antal dage i måneden. Nogle dage kan du opleve at du går over dagsbudgettet og andre dage under. Den periode du beskriver hvor annoncerne er stoppet passer meget godt med de sidste par dage i august set fra USA. Så hvis de har givet dine annoncer lidt for meget gas i starten af måneden vil det være oplagt at de standser annoncerne for at ramme månedsbudgettet. Er dine annoncer gået i gang igen, nu hvor vi er nået ind i september?

Mvh Jesper Jørgensen, Google Advertising Professional

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 21:10

Hej

Tak for dit svar - den er sat til 30 dages max - og de er ikke gået igang endnu - problemet er at de ikke har været vist de sidste 2 mdr. til trods for indbetaling - og det er det jeg ikke forstår - er min max på 500 for lidt? - nu har jeg indbetalt 1000 denne her gang i håb om at de så vises - ellers ved jeg snart ikke om man kan stole på systemet - eller det er hende der sidder bag skærmen der ikke duer til at gennemskue adwords (mig) - har på fornemmelsen af at det er til for de professionelle brugere - men det er kun en gisning - OG hvad betyder positiv ROI?

MVH

Helle

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Jeg har et dagligt budget på et par tusinde pr kampange, men det bruger jeg aldrig. Kan man sætte en maks på en måned? Så er jeg måske kommet til det - også alligevel fordi nu er det jo den 1. og vores reklamer er over hovedet ikke blevet vist. De er aktive og alle kampangerne har 0 visninger.

Kan man da fjerne sit bugdet helt? I såfald hvordan?

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 21:39

Jeg har kontakt til en dygtig ad words mand som vi både bruger selv og anbefaler til kunder, du er velkommen til at skrive en mail til mig så skal jeg sætte dig i forbindelse med ham....

han kan sikkert hjælpe dig!

Dbh

Jesper
YNI

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52

YNI:

Jeg har kontakt til en dygtig ad words mand som vi både bruger selv og anbefaler til kunder, du er velkommen til at skrive en mail til mig så skal jeg sætte dig i forbindelse med ham....

han kan sikkert hjælpe dig!

Dbh

Jesper
YNI

Jeg kan godt finde du af at tjene penge på adwords selv, mit problem lige nu er så at mine reklamer ikke vises. Det er nu ikke noget jeg har tænkt mig at betale en mand for at fixe. Jeg har sikker bare overset et eller andet, men nu her på 4. dagen vises mine reklamer heller ikke, og jeg har prøvet at ændre alt.

Det er meget underligt, for det hele kørte rigtigt, for lige pludselig, uden ændring, til ikke at virke.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18

Nu kører det pludselig igen. Det var underligt. Men tak for hjælpen.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 14:25

Mit kører stadig ikke til trods for 1000 kr mere på kontoen -

Klikker jeg f.eks over på kampagnen og ordet - gavekurve, skriver den: "Nej
Vi viser kun lejlighedsvist din annonce, pga. det budget du har angivet".
Det gør den ved alle søgeordene???

Da jeg startede med at have adwords tankede jeg op med 500 kr. - de første 2 mdr. blev min kampagne vist??????????????????????

/Helle

HN Gavekurve

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)