Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velgørende formål - vil du bidrage?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære dig bag skærmenSmile

Først tak fordi du valgte at åbne denne tråd.

Jeg har med store glæde startet et samarbejde med Kræftens Bekæmpelse på Færøerne.

Vi har indgået en støtteaftale, hvor jeg fra 1. sep. 08 til 31. aug 09 (1 år) giver dem 5 kr. i støtte pr. ordre jeg modtager i min shop + at jeg overfører et fast beløb til Dem hver 3. måned.

Desuden sælger jeg Deres grønne gummiarmbånd til støtte for Kræftens Bekæmpelse. Alle disse penge vil ubeskåret gå til deres arbejde.

Derfor opfordrer jeg alle, der måtte have lyst til at støtte et godt formål, om at købe et eller flere af disse armbånd fra mig. Dette kan gøres ved at sende mig jeres email adresse, så jeg kan kontakte Jer og få Jeres adresse, hvor jeg vil sende disse armbånd. Betaling overføres pr. Netbank/Bank

Armbåndet er magen til det gule "Livestrong" gummiarmbånd, men er i grøn farve istedet, hvorpå der står The Faroes Cancer Society. De er lavet i to forskellige størrelser.

Et armbånd koster 20 kr. (+ 20 kr. fragt uanset mængde)

Endnu engang 1000 tak for Jeres opmærksomhed og støtte.

Venligst

Allan

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvorfor?

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 14:52

Hej Remy

Går ud fra du mener, hvorfor jeg har valgt at indgå et samarbejde med Kræftens Bekæmpelse og støtte dem.

Kort fortalt fordi det giver mig en super god fornemmelse i mave. To af mine bedste venner har begge i en ung alder mistet henholdsvis deres mor og far af denne sygdom, og så er der rigtig mange mennesker, som lider af denne sygdom. Vi kender sikkert alle nogen, som har været ramt eller er ramt på en eller anden måde, så derfor.

Det er balsam for sjælen at hjælpe og støtte.

Venligst

Allan

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:53

Remydk:
hvorfor?

Op på hesten igen Remy, læs indlægget...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja synes bare at man skulle støtte et stort kræft center.

Jeg ville bare høre om hvorfor man skulle støtte det center der ligger på Færøerne?

Har de nogle særlige godt reslutater i forhold til vores danske Kræften bekæmpelse?

Jeg støtter Kræftens bekempelse her i danmark med over 10K om året, men hvis der var noget dokumentation omkring bedre forskning ville man selvfølelig godt støtte det færøske. Men generalt har jeg et indtryk af at færøerne ikke er særlig godt til at forvalte deres penge. 

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 15:42

Remy, nu blev du lidt politisk, og det vil jeg ikke kaste mig ud i. Jeg bor på Færøerne, og er det derfor jeg har kontaktet det færøske. At du støtter det danske er osse meget flot.

Venligst

Allan

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 16:54

Ved godt det kun er et lille døgn siden jeg skrev denne tråd, men er der virkelig ikke nogen, der har lyst til at støtte mit lille "projekt" for en god sag? (selv om det er udenfor dk)

Venligst

Allan

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 13:20

Hej Allan,

Jeg synes at, det er et godt initiativ og det skal du absolut krediteres for.

I min branche og de aktiviteter som jeg har for tiden, har jeg ingen mulighed for at koble det sammen med din forespørgsel.

Men alt mulig held og lykke med projektet.

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 02:26

Hej Martin

Tak for det.

Så kan jeg lige benytte lejligheden til at fortælle, at jeg i dag var i det lokale færøske nationalradio og snakkede om projektet og fik en masse god reklame for shoppen, så det er kanon.

Venligst

Allan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:17

Hvorfor kan vi ikke bare køber i shoppen? Du får nok flere til at springe med på den, end at skulle maile frem og tilbage samt overfører til netbank...det er jo næsten hurtigere at tage til færøerne og hente det selv ellers :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)