Kære dig bag skærmen Først tak fordi du valgte at åbne denne tråd. Jeg har med store glæde startet et samarbejde med Kræftens Bekæmpelse på Færøerne. Vi har indgået en støtteaftale, hvor jeg fra 1. sep. 08 til 31. aug 09 (1 år) giver dem 5 kr. i støtte pr. ordre jeg modtager i min shop + at jeg overfører et fast beløb til Dem hver 3. måned. Desuden sælger jeg Deres grønne gummiarmbånd til støtte for Kræftens Bekæmpelse. Alle disse penge vil ubeskåret gå til deres arbejde. Derfor opfordrer jeg alle, der måtte have lyst til at støtte et godt formål, om at købe et eller flere af disse armbånd fra mig. Dette kan gøres ved at sende mig jeres email adresse, så jeg kan kontakte Jer og få Jeres adresse, hvor jeg vil sende disse armbånd. Betaling overføres pr. Netbank/Bank. Armbåndet er magen til det gule "Livestrong" gummiarmbånd, men er i grøn farve istedet, hvorpå der står The Faroes Cancer Society. De er lavet i to forskellige størrelser. Et armbånd koster 20 kr. (+ 20 kr. fragt uanset mængde) Endnu engang 1000 tak for Jeres opmærksomhed og støtte. Venligst Allan |
hvorfor?