Hej "Husbygger"! Jeg har fået en idé. Den idé går ud på, at voksne mennesker, i større og større omfang, gerne vil investere i hjemmebiografer. Dette har jeg så bygget en virksomhed op omkring. Kernen er at man godt kan få udstyr til en hjemmebiograf for under 100.000 kr. og stadig få en rigtig god oplevelse. Jeg vil meget gerne i kontakt med entrepenørerer, håndværkere og andet godt folk, der sælger / bygger / restaurere og vejleder omkring husbyggeri, der gerne vil give deres kunder lidt ekstra vejledning. Jeg kan vejlede i hvordan indretningen skal være. Dette kan være en rigtig god ting, sådan at man kan få tage højde for fx. kabelføring, allerede i planlægningsfasen. Jeg vejleder selvfølgelig også i produkter - især i at man ikke behøver at købe dyre og nørdede produkter. Dertil har dine kunder mulighed for at besøge mit lille showroom, og selv få en demonstration i, hvad en rigtig, og ikke for dyr, hjemmebiograf kan. Det svare lidt til at sende sine kunder i HTH for at vælge køkken. På forhånd tak. |
Et link til din hjemmeside der beskriver dine services osv, vil være et hit kunne jeg forestille mig