Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Husbygger" kig her!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Husbygger"!

Jeg har fået en idé. Den idé går ud på, at voksne mennesker, i større og større omfang, gerne vil investere i hjemmebiografer. Dette har jeg så bygget en virksomhed op omkring. Kernen er at man godt kan få udstyr til en hjemmebiograf for under 100.000 kr. og stadig få en rigtig god oplevelse.

Jeg vil meget gerne i kontakt med entrepenørerer, håndværkere og andet godt folk, der sælger / bygger / restaurere og vejleder omkring husbyggeri, der gerne vil give deres kunder lidt ekstra vejledning.

Jeg kan vejlede i hvordan indretningen skal være. Dette kan være en rigtig god ting, sådan at man kan få tage højde for fx. kabelføring, allerede i planlægningsfasen. Jeg vejleder selvfølgelig også i produkter - især i at man ikke behøver at købe dyre og nørdede produkter. Dertil har dine kunder mulighed for at besøge mit lille showroom, og selv få en demonstration i, hvad en rigtig, og ikke for dyr, hjemmebiograf kan. Det svare lidt til at sende sine kunder i HTH for at vælge køkken. Wink

På forhånd tak.

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:57

Et link til din hjemmeside der beskriver dine services osv, vil være et hit kunne jeg forestille mig Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 21:23

Det er fuldkommen korrekt. Og det kommer. Jeg er helt nystartet, og venter PT på at programmøren bliver færdig med CMS opsætningen. Grafikken er skam klaret. :)

Mit ønske om kontakt til disse "husbyggere" handler også om at få at vide hvad de kunne ønske sig af mig, for at få et samarbejde igang.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:20

Jeg ville kontakte Poul Erik Gravgaard, som er indehaver af Thyholm Murer. Han er ikke bange for nytænkning og lægger vægt på kvalitet - og han bor i dit nærområde.

mvh Hans

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 12:36

Hej Hans. :)

Det er en fyr du har haft erfaring med?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:42

Ja og nej. En af hans folk har lige pudset en væg for mig - det gik mægtig godt.

Han er jo lokal her, hvor jeg bor. Han har lige været med til at vinde en konkkurrence om energihuse - vist nok i Vejle. Han er også involveret i www.thyholmhuse.dk. Mit indtryk af ham er, at hvis han ser det gode i en idé, så går han også ind for den.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)