Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholderi tilbydes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg kan tilbyde hjælp med moms, regnskaber, budgetter, selvangivelser m.m.

Jeg har kontor i Taastrup, men kører til dagligt rundt inde i byen - samt på Amager hvor jeg bor.

Jeg er en lille enkeltmandsvirksomhed - jeg har drevet forretning i fire år nu som eneste beskæftigelse. Jeg har solgt it-udstyr, programmeret, indtastet data, kørt kurér virksomhed samt udlejet håndværkere + rengøringsfolk. Det er gennem mit eget bogholderiarbejde jeg fik blod på tanden og fik lyst til at arbejde mere med regnskab.

Jeg servicerer indtil videre fire små håndværkervirksomheder fra mit kontor i Taastrup.

Jeg har for mine nuværende kunder, foruden udarbejdelse af regnskaber og momsopgørelser bidraget med andre relaterede serviceydelser såsom:

Stiftelse af ApS

Skattesager

Lønadministration

Medarbejderkontrakter

Medarbejdere fra Rumænien, herunder arbejdstilladelser

Diverse rådgivning.

Har du eget kontor og ønsker du virksomhedens regnskab udarbejdet i eget regi er der også mulighed for det.

Jeg har rimelige og konkurrencedygtige priser. Jeg er som sagt en lille enkeltmandsvirksomhed - jeg arbejder for og brødføde mig selv og min famlie og holde bilen kørende - d.v.s. intet Strandvejs-bidrag og ingen Islandsbrygge-kontor-domicil-bidrag. Min timepris på regnskabsassistance og beslægtede ydelser er 220kr + moms excl kørsel. Til gengæld fakturerer jeg kun for effektiv tid - d.v.s.: ingen kaffepauser på din regning samt ingen generel research - jeg betragter mig selv som under uddannelse hele tiden og denne udgift betaler jeg selv.

Kontaktoplysninger:

Olsens IT- & Vikarservice

Oberst Kochs Allé 35

2770 Kastrup

Tlf.: 2586 4573

E-mail: olsenit@gmail.com

Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have benyttet mig af Jørgens bogholeri-services kan jeg på det varmeste anbefale ham til fremtidige kunder. Arbejdet var udover at være hurtigt og effektivt også mindre tidskrævende (dermed også billigere) end jeg havde forventet, og han var opmærksom på alle de faldgruber som jeg ved der er at finde i mit regnskab.

Han er kommunikerende, så jeg vidste altid hvor langt han var kommet, og gjorde det nemt for mig så jeg ikke behøver at bekymre mig om den del af administrationen.

Det er derfor ikke sidste gang jeg beder Jørgen om hjælp til mit bogholderi.

Mvh G

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)