Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at skal have lavet en ny hjemmeside og søger ider til hvad sådan en side skal kan for at være helt up to date. Jeg tænker på denne 2.0 genneration af hjemmesider, hvad er det for nogle features sådan en side skal have?

Her der nogen der har et bud på en webdesigner som kan sætte sådan en side op og som her en ide om hvad de bør indeholde?

Formålet med siden er at lave en internet baseret forretning (inkl. webshop).

De bedste hilsner

Henrik

www.moveyou.dk

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, 

du skal være velkommen til at kontake os, så kan vi hjælpe dig lidt med nogle idéer, og snakke lidt om behov for din kommende webshop m.m.

info@hellofellaz.com

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have liiiidt mere end en webdesigner for at lave den slags :)

Det typiske ved web 2.0 (som folk kalder det ... og ligeså mange folk er modstandere af at det hedder) er brugernes feedback. Sider skal være interaktive og kunderne skal levere indhold. Det kræver en pæn mængde kunder før det gir mening, men det er selvfølgelig en fordel at tænke det ind i konceptet så tidligt som muligt.

Men vi har lavet en del af den slags og nu kan jeg se du bor i Randers så det er ikke helt umuligt at holde et uforpligtende møde og diskuterer mulighederne over en kop kaffe hvis det har interesse? Vi har selv lokaler her i Skive, godt 45min's kørsel fra Randers.

Du kan få fat i mig på mail@mc-solutions.dk el. 70 220 627 fra 12 - 17 imorgen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)