Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate programmer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har et firma, der designer og udvikler elektriske komfortprodukter, vi sælger både i byggemarkeder og på nettet.

For at øge markedsføringe af vores produkter vil jeg vil godt afprøve muligheden for at tilbyde tidligere kunder at de kan oprette et link på deres hjemmeside mod at få en bonus, hvis et besøg via deres side bliver til at salg hos mig.

Der er sikkert en del herinnde, der ved meget om dette. Min webmaster kan også godt lave det, men je vil gerne prøve dette af hurtigere end vi kan få dette op at stå.

Er der nogen, der kender til andre måde man kan lave dette på?
Kan vi købe soffware til vores server, som er beregnet til at håndtere dette med?

mvh

jesper holmgaard

Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 18:43

Hej Jesper

Vil bare henlede din opmærksomhed til denne tråd som måske giver dig svar på nogle af dine spørgsmål:

Jeg synes i øvrigt jeres fokus er meget fornuftigt, som du kan se af tråden.
Har dog aldrig set elektronik design og komfort produkter markedsført m affiliates emn det skyldes måske min manglende viden om dette marked.

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 18:45
Det nemmeste vil nok være Tradedoubler. Der opretter du et program, hvorefter de tager sig af tekniske spørgsmål + skaffer dig affiliates.
Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 09:59

hej Søren,

Tak for dit link til denne tråd. Der er mange ting at følge op på. Og der er flere der, jeg vil prøve at kontakte.

Det er sjovt, du siger, du ikke har set produkter som vores solgt på denne måde. Jeg fik ideen til affiliate programmer idet jeg er ved at læse bogen om Ideaviruses af Seth Godin. Jeg har læst "the purple cow" af hem også, og jeg finder bøgerne extremt interessante.

Men, det er som om eksempler, omend de er meget spændende og sikkert rigtige, kun omhandler IT produkter/ ydelser og det er svært at sætte "normale" produkter ind i en kontekst. Der er masser af eksempler på super produkter, der sælger sig selv på originale måder, Hotmail, Skype etc. Men når man har et nyt prdukt, som har masser af potentiale, men man ikke lige kan prale af at have opfundet det varme vand, synes jeg det kan være svært at bruge disse råd/ erfarringer i et almindeligt produkt.

tanken med affilieate programmer, ville i mit tilfælde være at kunder som har købt vores produkt, og gjort sig den ulejlighed at finde os i butikken eller på nettet, jo gerne vil fortælle andre om det, oh jeg jo gerne vil have det gør det, så hvorfor ikke betale dem lidt for det?

Der burde jo i princippet være mange virksomheder/ produkter, der kan drage nytte af dette!

mvh

Jesper holmgaard

Tilmeldt 30. Mar 05
Skrevet kl. 18:27
Så vidt jeg husker snakker Seth Godin i et af sine afsnit om Hotmail også om WW boblen - som han peger på også har virale kvaliteter - som talk of the town/en historie i sig selv/personlig branding/design etc.
Det kunne måske være havee lidt relevans til jer. 

Jeg er enig i dine overvejelser om e-stuff contra real-stuff, og så meget desto vigtigere er det måske at komme igang m affiliates for jer. I tager i al fald nogle skridt andre ikke tager i jeres branche.

Bemærk i øvrigt flere af de øvrige kommentarer i tråden, som er ret gode /vigtige.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)