Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv jeres støtte til dk-hostmaster

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tho

Lige nu ligger bolden hos IT & Telestyrelsen, men vi venter med spænding på at der kommer noget ud. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:18

Ved du hvornår de skal komme med svar

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For min skyld må de hellere tage sig god tid om, at få vurderet alle aspekterne denne gang. Dertil så ramte sagen jo også ministerniveau, hvilket næppe speeder situationen op...
I min optik så må de hellere bruge den nødvendige tid på opgaven, end forhaste noget for at nå en dum deadline.

Uanset hvad, så må vi bare vente - vi kan vist hverken gøre til eller fra på nuværende tidspunkt. Det er jo heller ikke jordens undergang eller end-of-the-internet-as-we-know-it selvom dotDK skulle vinde.

Tålmodighed min ven, tålmodighed :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 23. Mar 08
Skrevet kl. 14:20

Jeg har en del domæner hos sevage.net. Har lige fundet ud at at de tager 100 kr. om året hvis man registrere et dk-domæner hos dem. Altså over det dobbelte at hvad jeg nu betaler. Et lille forvarsel på hvad der venter, hvis dotdk vinder. Da jeg har over 50 domæner så bliver det en del. Servage er endda meget billige nomalt.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:04
Hvis prisforskellen er et problem for dig, så kan du jo blot vælge at placere dine domæner hos en anden udbyder hvor det er billigere (samtidig med at du har webhosting ved Servage). Så får du blot fakturaer fra to forskellige firmaer, nøjagtigt som du gør i dag.
Tilmeldt 23. Mar 08
Skrevet kl. 19:00

Ja hvis jeg kan finde en der er billigere. Der bliver pludselig 2 led der skal bestemme, hvor meget jeg samlet skal betale for mit domæne.

1) Dotdk

2) Den der hoster domænerne

Istedet for i dag hvor det kun er dk-hostmaster. Det bliver det aldrig billigere af, det skulle da være første gang i historien.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:20
tho:

Ja hvis jeg kan finde en der er billigere.

Som nævnt tidligere i tråden har GratisDNS f.eks. garanteret at de vil holde prisen på det nuværende, så det kan du sagtens.
Tilmeldt 23. Mar 08
Skrevet kl. 21:43

Jep, ingen tvivl om at det siger de nu. Men hvad med senere. Hvis der er nogle der har interesse i at dotdk bliver valgt, så er det netop gratisDNS, så hvorfor skulle de melde andet ud. Som sagt så bliver vi domæne ejere afhængige hvad 2 forskellige steder vælger at tage for deres ydelser, i stedet for et sted. Det kan umuligt være en fordel.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:02
Jeg synes det er lidt som at træde i vande det her... Som skrevet tidligere har dotDK/Afilias jo garanteret at prisen ikke vil stige indenfor de 6 år som udbudet giver dem retten til administrationen for. Du må lige uddybe hvad du mener mhs. til GratisDNS, mener du at de blot oplyser prisen fordi at de vil have dotDK skal vinde, og ikke har tænkt sig at holde sig til løftet når det kommer til stykket?
Tilmeldt 23. Mar 08
Skrevet kl. 23:17

Sune Christesen:
Som skrevet tidligere har dotDK/Afilias jo garanteret at prisen ikke vil stige indenfor de 6 år som udbudet giver dem retten til administrationen for.

Jeg ved ikke om det holder det dotdk lover. Facts er at det system dotdk bruger er meget dyrere for domæne ejere de steder hvor det bruges. Med dk-hostmaster har vi verden billigste system for domæne ejere. Man kan vælge at tro på dotdk eller facts. Jeg vælger at tror på facts. Iøvrigt hvis de holder hvad de lover, hvad så om 6 år?, så er dk-hostmaster lukket, så har de jo frit spil.

Sune Christesen:
Du må lige uddybe hvad du mener mhs. til GratisDNS, mener du at de blot oplyser prisen fordi at de vil have dotDK skal vinde, og ikke har tænkt sig at holde sig til løftet når det kommer til stykket?

Jeg ved ikke hvad gratisDNS har lovet, og jeg er også fuldstændig ligeglad. Jeg ved ikke hvad de gør om 1, 2 eller 5 år. Facts er at hvis dotdk bliver valgt, så bliver jeg afhængig at et led nummer 2 (f.eks. gratisDNS). Et fuldstædig unødvendigt led, som gør tingene mere besværligt, og dyrere.

Side 5 ud af 8 (75 indlæg)