Udstyr til Slanke/kropsbehandlinger sælges
Tilmeldt 15. Aug 08
alh
Skrevet
27-08-2008 kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Skal du starte egen klinik op, eller har du et ønske ud at udvide dine behandlingstilbud, så er muligheden der nu.
Jeg har en brugt Tei System til salg .
Udstyret bruges til elektronisk muskelstimulation, som bruges til bla. muskeltræning, opstramning, fedtansamlinger, lymfedrænager og meget mere. Der er indbygget infrarødvarme i elektroderne.
Læs mere på www.slanksund.dk som er forhandler af udstyret.
Grunden til at jeg har udstyret til salg, er at jeg har opkøbt en klinik hvor der var to maskiner men skal selv kun bruge den ene.
mvh. alh
Svar
Fra ringsted
Tilmeldt 23. Aug 08
Jeanet Jensen
Skrevet
28-08-2008 kl. 12:23
Svar
hej
Har du en ide`om hvad du vil sælge maskinen til??
Svar
Tilmeldt 15. Aug 08
alh
Skrevet
28-08-2008 kl. 13:42
Svar
Ups... beklager jeg ikke fik prisen med.
Prisen er 55.000 kr. ex. moms , men der er også en mulighed for at overtage en leasingkontrakt.
mvh. alh
Svar
Tilmeldt 18. Feb 08
daba
Skrevet
26-03-2009 kl. 15:55
Svar
jeg kunne måske være interesseret i maskinen, er der garanti tilbage? hvor lang tid har du haft den? kan du svare mig tilbage på min mail darbarodi@yahoo.com
Svar
Tilmeldt 8. May 09
sawadee
Skrevet
08-05-2009 kl. 08:43
Svar
Hej..jeg kommer lige ind på sidelinje her.. er maksine stadig til salg/leasing ?...
/Sawadee Beauty & Wellness
Svar
Tilmeldt 15. Aug 08
alh
Skrevet
11-05-2009 kl. 08:40
Svar
Mange tak for din henvendelse, så jeg af en eller anden årsag først nu har fået besked om. Efter moden overvejelse har jeg bestem at lukke min klinik da jeg ikke trives som selvstændig. Jeg har derfor lidt forskelliget udstyr til salg. B.la. Tei System, Ultralyd, Shape Express og ansigtsmaskiner.
Svar
Tilmeldt 15. Aug 08
alh
Skrevet
11-05-2009 kl. 08:42
Svar
Hejsa,
Ja jeg har stadig udstyret til salg, så du er velkommen til at kontakte mig for yderlige informationer.
Svar
Tilmeldt 18. Feb 08
daba
Skrevet
11-05-2009 kl. 17:38
Svar
kan du ikke sende mig en mail med hvad du har til salg jeg har nemlig tei system og mange andre maskiner.
daba55@hotmail.com
Svar
Tilmeldt 23. May 09
Calle6
Skrevet
23-05-2009 kl. 22:54
Svar
Hej alh
Jeg ville høre om du stadigvæk har dine maskiner til salg, og hvad er prisen på hver enkelt maskine. Jeg håber at høre fra dig.
Svar
Tilmeldt 24. May 09
belami
Skrevet
24-05-2009 kl. 20:52
Svar
Hej
Flytter min klinik i størrer lokaler og udvider mine behandlinges-tilbud. Hvad er prisen på Tei system og Shape express.
Hvis maskinerne st]adig er til salg, må du gerne svare tilbage på: nanne_933@hotmail.com
MVH
Clinic Bodybalance
v/ Susanne Andreasen
Svar