Jeg har - efter mange år med flittig brug af Amino - besluttet mig for at starte egen virksomhed. Jeg har i længere tid arbejdet for en række hjemlige bureauer, og blev efter meget positiv respons fra kunder overbevist om, at jeg burde blive selvstændig.
Jeg kan tilbyde min hjælp indenfor design og udvikling af hjemmesider, uanset om det er statiske hjemmesider, CMS-opbyggede hjemmesider eller webshops. Jeg har løst opgaver for mange af danmarks største virksomheder, og har en stor referenceliste, som jeg gerne mailer på forespørgsel :-)
Min force ligger i at designe interessante og identitetsskabende hjemmesider, som er nutidige og har fingeren på pulsen.
Hvis det lyder interessant, så er i altid velkomne til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud eller en referenceliste.
Jeg vil meget gerne se referencer og eksempler på grafik du har lavet. Jeg kunne måske have interesse i at bruge dig som template-leverandør til vores billige CMS Løsninger.
Jeg vil meget gerne modtage en liste med referencer og links så jeg kan se lidt nærmere på dit arbejde da jeg i øjeblikket står og mangler en grafiker til en webshop.