Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger arbejdsprøvning

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en arbejdsplads, hvor jeg kan komme i arbejdsprøvning, dvs. en 3 mrd. virksomhedspraktik, for at få testet min arbejdsevne.

Det må meget gerne være noget inden for IT, dvs internet, webprogrammering, webdesign, webshop.

Nogen der har kendskab til en virksomhed der kan bruge en i praktik. Det er gratis for arbejdsgiveren.

Mvh.

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 13:16

Hej Michael

Hvor i landet skal virksomheden være placeret?

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 08
Skrevet kl. 16:17

Hej Anders

Det skal gerne være et sted på Fyn, da jeg er bosat i Odense.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 08
Skrevet kl. 14:34

Ingen der har brug for en i 3 mrd. virksomhedspraktik. Det er gratis arbejdskraft.

Jeg har lavet nogle hjemmesider/portaler på privat basis i php/MySQL og noget photoshop, og er ellers rimelig fortrolig med pc arbejde.

Arbejdspladsen skal være på Fyn og gerne i Odense hvor jeg bor.

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:44

Hej Michael

Jeg kan ikke tilbyde dig en praktikplads da jeg selv bor i københavn, men du må meget gerne kigge på en hjemmeside til mit firma som er nystartet. Jeg kender til it og teknologi selv. Mit firma er inden for samme brance, men hvis det kan have din interesse og hjælpe og få erfaring på denne front er du velkommen til at smide mig en mail på dkabi@surfpost.dk med kontaktinfo.

Jaykay

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 14:47

Hej Michael

Beklager, men jeg så ikke du havde svaret allerede d. 25/8. Noget må være gået galt med mit RSS-feed, eller også har jeg bare været en klovn der havde lidt for travlt....

Anyways... Det kunne godt være interessant for os, men vi bliver lige nødt til at overveje om vi har nogen/nok opgaver til 3. mdr. der kunne passe på din profil - som udgangspunkt roder vi ikke så meget med php/MySql.

Under alle omstændigheder lader jeg lige høre fra mig inden for et par dage.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:56

Du kender ikke nogen i Nord/Midtjylland du kan overnatte ved? Jeg har før haft personer i "praktik" som det hedder heroppe med en baggrund meget lig din, men det foregår desværre i Skive.

Vi laver primært PHP og Mysql og jeg vil med glæde tage dig ind i 3 mdr hvis du til gengæld vil love mig at gøre en indsats, og så er jeg sådan set ligeglad med om du ender med ikke at få lavet noget, bare du prøver.

Men ved som sagt ikke om det er muligt for dig men den står ihvertfald åben hvis det er.

Tilmeldt 7. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:27

Hej Michael

Hvad har du erfaring med?

Vi har kontor i Odense og kan have plads til dig i perioden, men skal man give tilsagn om ansættelse af dig efterfølgende.

Det skal siges at vi arbejder med personaleudvælgelse, men har en masse koncepter og webløsninger der skal være færdige i den kommende periode.

Det laves i postgresql/php og mysql/php

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 08
Skrevet kl. 11:38

unix

jeg har lavet nogle hjemmesider på hobbybasis, så er ikke ekspert, men kan da altid lave noget pc arbejde og kontorarbejde.

Nej man skal ikke give tilsagn om ansættelse efterfølgende.

Og praktikpladsen skal være på Fyn..og vil gerne ud blandt andre, så det er bedst hvis det ikke er hjemmearbejde.

Tilmeldt 7. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:27

Hej

Har du fundet en praktikplads?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)