Hej Aminoer Er der nogen der kan forklare mig hvad allinanchor og allinanchor rank er for noget? Jeg har googlet det, men de forklaringer jeg kan finde er wwaaaaayyy over mit niveau. Så vidt jeg har forstået er det noget med keywords, men hvad.... ?
mvh
Helle |
Hvad er allinanchor?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
inurl:cheap hosting allinurl:cheap hosting - Med allinurl returneres kun resultater hvor både ordet "cheap" og ordet "hosting" indgår i url''en. Angående allinurl rank, så ved jeg ikke om det er et bestemt begreb indenfor hardcore SEO-kredse, men prøv eventuelt at søge efter følgende: allinurl:www - Med 13 milliarder resultater giver det en nogenlunde indikation af hvilke websites der har størst potentiale for at ligge højt i resultaterne, hvis man ser bort fra relevansen af søgningen. |
Hej Jacob Tak for svaret. Det var egentlig allinanchor jeg spurgte om, men det er måske noget i samme stil?
mvh
Helle |
Ja, inanchor og allinanchor er også Google-kommandoer. Med anchor menes link, som f.eks: text Søgningen begrænses så bare til tekst der indgår i links på de sider der returneres, ligesom den med intitle begrænses til <title> og med inurl begrænses til URL'en. |
site:www.example.com link:www.example.com cache:www.example.com info:www.example.com related:www.example.com Flere? (udover dem nævnt her i tråden) |
Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube
Google returnerer i mine øjne et begrænset og dermed ubrugeligt resultat, når man bruger ''link:www.blablabla.dk'' kommandoen. Her vil jeg anbefale, at man i stedet bruger MSN Search eller Yahoo. De returnerer et langt mere omfattende og præcist svar på, hvem og hvad der linker til Dit website! |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)