Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandhane

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

Lad dig ikke slå ud af, at din grundide ikke er ny, da den teknik du anvender til at opvarme vandet sagtens kan være ny. Det er også vigtigt, hvis du vil patentere teknikken.

Ideen med varmt vand fra hanen er også kendt fra www.quooker.dk.

Jeg kan anbefale, at du får foretaget en nyhedsundersøgelse for at skabe et overblik over de forskellige teknikker, der er tilgængelige og kendte ved at være beskrevet i patenter. Mit firma www.ideatech.dk foretager sådanne undersøgelser, der til forskel fra patentagenternes undersøgelser også giver dig inspiration fra evt. andre teknikområder til videreudvikling af din idé.  Jeg tilbyder min erfaring som tidligere patentagent.

En sådan undersøgelse kan også anvendes til at finde evt. medproducenter/konkurrenter. Medproducenter kan fremstille og sælge din opfindelse, og kan findes indenfor forskellige brancher, alt efter den teknik, du vil bruge, lad os nævne i flæng: Induktion, mikrobølger, varmerør med tilbageflow, eller lignende.  Prisen for en sådan undersøgelse ligger i området 5-10000 DKK, alt efter bredde på søgeprofilen.

Kontakt mig, hvis du er interesseret i at høre nærmere om konceptet, eller få foretaget en søgning.

MVH Louise Fazlagic, civ.ing. (E), software, elektronik, teknisk fysik, nuklear teknik, mekaniske indretninger, plastdimser, fødevareteknik. 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)