Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på ny hjemmeside til www.dyssegaarden.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære medaminoer.

Vores hjemmeside www.dyssegaarden.com skal have en makeover, der skal munde ud i en hjemmeside der:

1. har næsten samme indhold som den gamle, bare med et bedre/pænere/mere funktionelt design

2. stadig "lugter" lidt af hygge og god stemning uden pangfarver, flipflopflash og andet i den dur..

3. Ikke har diverse scrollbars på siden.

4. er nem at opdatere for os.

5. er fornuftig at søgeordsoptimere. 

Hvem kan klare opgaven? Og hvordan vil I gribe opgaven an?hhhhhhh

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:30

Hejsa Juletræssælger

Hvis nu du havde været lidt tættere på ville jeg have bedt om at et juletræ kunne indgå i handlen ;)

Men nej som udgangspunkt ville jeg bruge det system vi har en demo af på http://www.mcsweb.dk ... dvs det er en yderst forsimplet udgave af det. Vi har udviklet en del mere på det blandt andet med mulighed for søgemaskine optimering som du siger. Vi vil køre designet forbi en designer og få lavet et nyt design i stil med det gamle, men stadig sørge for at undgå scroolbar og frames(som er dit største google problem pt.).

Vi har en pakke-pris for systemet på 9.995,- for en komplet opsætning af vores system, inkl. rådgivning, nyt design og første års hosting.

Gav det nok mening? Du er velkommen til at maile mig på mmc@mc-solutions.dk eller 405 11 627,hele processen tager typisk et sted mellem 7 og 14 dage.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:37

Jeg har sendt dig en mail med et samlet tilbud Smile

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 10:39

Tror godt jeg kan finde tid til det i næste uge - pris 2000kr x moms.Sætter det op i Joomla cms, dvs. du ved at logge ind kan redigere i indholdet online. Simpelt og hurtigt.

Se mere på www.granholm.dk

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:00

Hej hr. Juletræssælger.

Du kan jo google lidt på "christmas templates" til joomla - hvis der er et du kan bruge kan du købe det og så forsøge at presse vores kære joomlamand ned på en plov for og få det til og spille for dig som burde være Meget rimeligt.

Hvis du savner bud herinde kan jeg anbefale dig at annoncere din opgave på eksperten - der er mange folk der vil hjælpe dig til en rimelig pris.

Kan du finde en anden template der ikke er joomla-specifik burde det heller ikke koste mange "basseører" og få en til og sætte det op. 

Har desværre ikke selv tid til og byde på denne type opgave, men jeg anbefaler hellere end gerne joomla til formålet. Det eneste problem med joomla (som gør det en smule "udansk") er at vi ikke skaber så mange arbejdspladser som vi kunne. Specialudviklede cms-løsninger til små virksomheder er blevet en sjældenhed nu til dags. Men sådan er der jo så meget - tasteoperatørerne er også ved og gå på pension så småt.

VH Jørgen Olsen 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:50

Der er massere af danske arbejdspladser i open source.

Joomla templates designet og kodet fra bunden og skræddersyning af løsninger så de matcher kundernes behov og ikke så kunden matcher systemets behov - Der er rigeligt at lave Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20
Kan levere noget på under 2 timer til 1800 DKK... Send en PM (Besked) hvis du er intereseret...
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:26

Jeg kan levere et uforpligtende udkast til et design (og evt. back-end system til nem opdatering), der vil passe perfekt til Dyssegaarden.com - et fornyet, brugervenligt og æstetisk look, der samtidig tilgodeser den gode "stemning".

Hvis opgaven stadig er aktuel, kan du sende mig en mail med yderligere info og krav, og jeg vil komme med et godt tilbud.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 15:07

Hej!

Jeg har sendt dig en mail!

Forsat god dag!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)