Nu skal det være slut med iværksættere, der knækker nakken på at betale en formue for et website. Gang på gang hører jeg om iværksættere der betaler 10-40.000 kr. for et website der ikke er i orden. Det kan tage pusten fra enhver.
Derfor laver jeg fire kursusaftener målrettet iværksættere. Målet er, at de kommer fra kurset med en søgemaskinevenlig hjemmeside, med alle de funktioner man kan forvente af en professionel hjemmeside.
Det er klart at du ikke kan lave det samme som et professionelt webfirma, med du er jo iværksætter og skal starte et og andet sted. Jeg synes det her er en god start.
Systemet er gratis. Et domænenavn koster 45 kr om året og webhotellet med mail og hjemmeside koster 110 kr om året.
Så for rundt regent 200 kr om året, vil hver iværksætter være webmaster over egen hjemmeside.
Jeg ser det som en investering: vores kursister kommer nemlig igen.
Jeg kørte kurset i foråret. Her kan du se hvad to af kursisterne fik lavet.
Tak Tommy. De to piger er glade. De har fået en god begyndelse som iværksætter: et website med eget domæne og mail, så de kan brande sig. Og vigtigst af alt: et website de selv styrer 100%...
Når deres idé og koncept med tiden falder helt på plads, så kan de bruge penge på et mere professionelt site.
Jeg har lige fået oprettet en kursusportal, hvor du meget gerne må tilmelde dig. Det er ganske gratis og der er linket direkte. Siden hedder Kursuskassen.dk og linket er her: Kursuskassen.dk