Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have en gratis hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Jeg er under uddannelse som web-integrator og mangler referencer til mine kommende arbejdsgivere inden for feltet.

Jeg kan ikke tilbyde guld og grønne skove
Det er forskellen mellem gratis og betalende, men jeg kan tilbyde dig, det online visitkort, som giver dine kunder et godt indtryk af dit firma. I dag vælger kunderne ofte at skaffe sig oplysninger før de kontakter firmaet, og hvis dit firma ikke er online, kan du risikere at blive valgt fra.

Når jeg siger online visit kort, er det lige præcis det jeg mener. En side med et flot design, og evt 3 – 4 undersider.

Et eksempel:
Forside, der fortæller hvem du er og hvad du laver
Firmaprofil, der fortæller om firmaet og hvad mål og politiker er.
Priser, der viser et udkast over ydelser/varer firmaet tilbyder
Kontakt, en formular der sender til firmaets mail adresse.

Du får alle filerne, og hvis nødvendigt, en lille html manual jeg udarbejder til dig, så du selv kan rette tekster i siden her og der.

Du skal selv sørge for at have købt et .dk domæne, men jeg skal nok uploade siden når den er klar til at komme online.

Jeg bestemmer 80 % hvordan siden kommer til at se ud. Men jeg er åben for små ændringer af mit oplæg.

Der er ingen deadline, jeg arbejder i min fritid, og siden er færdig når den er færdig.

Er ovenstående betingelser i orden med dig, så glæder jeg mig til du kontakter mig for yderligere oplysninger.

Se referencer på http://www.duddimai.dk
(de fleste referencer er enten mine egne hjemmesider, eller skole opgaver. Derfor dette gratis tilbud)

Med venlig hilsen
Duddi Mai :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg har fået rigtig mange henvendelser, derfor er tilbuddet  indtil videre ikke gældende længere.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)