Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger webdesign og webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi er 2 unge fyre der er ved at starte en internet virkomhed.

vi har bare det problem at vi ik selv kan programmere en hjemmeside med webshop osv.

så det vi søger er et webdesign med webshop og vi vil meget gerne se og have nogle tilbud på noget vi evt. kunne købe siden må ik koste mere end 10.000. kr.

lidt info om det vi vil lave:

navnet på siden skal være noget der handler om biler. formålet med siden er at sælge forskellige tilbehør og plejemidler til biler ting som styling, performance, dioder, neon lys, rude rens, venyl rens, mm.

vi håber meget på at vi for noget feedback da vi virkelig står og mangler et design.

ps. ingen downloadede designs tak.

mvh. Pauli Pedersen / Klaus Hansen 

vi kan os kontaktes på telefon 23232756 hvis det er.

på forhånd tak. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:04

Du kan ikke få en ordentlig webshop for 10.000kr ... så skal du selv igang med at lege med oscommerce eller joomla.

Går ud fra at "ingen downloadede design" betyder at i ikke ønsker off-the-shelves templates? I så fald skal i regne med at selve siden koster 10.000kr , og herefter skal i så have bygget en webshop ovenpå. Der findes nok folk der kan gøre det billigere, men så er du bedre hjulpet ved at gå igang selv :)

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:05

Start med at købe domænet biltech.dk, før en eller anden knaldskalle læser denne tråd og køber det for snuden af jer og kræver 500 kr. for det. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:29

Jeg er ikke enig I at man ikke kan få en ordentlig webshop for kr. 10.000. Jeg har en del kunder efterhånden som er meget tilfredse med de webshops jeg laver, hvor de fleste er lavet i Joomla/Virtuemart som er open source, men også nogle i Dandomain og Scannet. Stortset alle webshops indeholder også flash elementer som gør dem rigtig flotte. Desuden er alle vores webshops også grundlæggende søgeoptimeret, hvilket hjælper til at få flere hits fra Google

Derfor har jeg sendt jer et tilbud som jeg står 100% fast på - og som I kan se flere eksempler på vores hjemmeside på det skræddersyede design.

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 12:19

Hej Pauli og Klaus

For et lille års tid siden var jeg i samme situation som Jer. Jeg følte mig tændt og klar til at åbne en spændende webshop. Budgettet var stramt og mulighederne mange. Jeg brugte måneder bare på at lede og finde den "rigtige" programmør, til at designe min webshop, som skulle passe til mine produkter.

Så derfor kan jeg varmt anbefale, at I kontakter Martin fra MBC-Design.dk, som hjalp mig rigtig meget, og endte med at lave min shop, som jeg er meget stolt af. Martin stod for selve layout etc. men med tæt dialog med mig undervejs. Dvs. at jeg fik sat det præg på shoppen, præcis som jeg ønskede.

Jeg kan anbefale Martin, fordi han er super dygtig, meget service-minded og har konkurrancedygtige priser. Og har jeg f.eks. brug for hans hjælp i dag, så sender jeg bare en mail, som han altid svarer hurtigt tilbage på. Jeg har været meget tilfreds.

Ellers er jeg slettes ikke i tvivl på, at der er rigtige mange dygtige folk til den slags arbejde, som I osse kunne kontakte.

Ønsker Jer held og lykke.

Venligst

Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38

Vi har en webshop til 10.000 kr eksl. moms, som måske kunne være noget for jer. Indtil videre har de fleste af vores kunder solgt cross og andre motorrelaterede genstande i deres shops, så mon ikke den ville være god til biler også? Vores tilbud er inkl. et personligt design.

Vi kan kontaktes både pr email og pr telefon. Kontakt oplysninger kan findes på  http://www.secia.dk/kontakt/

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:43

Allan:

Hej Pauli og Klaus

For et lille års tid siden var jeg i samme situation som Jer. Jeg følte mig tændt og klar til at åbne en spændende webshop. Budgettet var stramt og mulighederne mange. Jeg brugte måneder bare på at lede og finde den "rigtige" programmør, til at designe min webshop, som skulle passe til mine produkter.

Så derfor kan jeg varmt anbefale, at I kontakter Martin fra MBC-Design.dk, som hjalp mig rigtig meget, og endte med at lave min shop, som jeg er meget stolt af. Martin stod for selve layout etc. men med tæt dialog med mig undervejs. Dvs. at jeg fik sat det præg på shoppen, præcis som jeg ønskede.

Jeg kan anbefale Martin, fordi han er super dygtig, meget service-minded og har konkurrancedygtige priser. Og har jeg f.eks. brug for hans hjælp i dag, så sender jeg bare en mail, som han altid svarer hurtigt tilbage på. Jeg har været meget tilfreds.

Ellers er jeg slettes ikke i tvivl på, at der er rigtige mange dygtige folk til den slags arbejde, som I osse kunne kontakte.

Ønsker Jer held og lykke.

Venligst

Allan

Hej allan har lige kigget på din side og damn må sku sige den er flot hvad har du måtte slippe for den ?
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 19:39

Hejsa

Mange tak for det. Lige præcis hvor meget jeg har givet er en forretningshemmelighed;-), men Martin kan garantere give Jer en god og fair pris.

Venligst

Allan

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:01
Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:24

Allan:

Hejsa

Mange tak for det. Lige præcis hvor meget jeg har givet er en forretningshemmelighed;-), men Martin kan garantere give Jer en god og fair pris.

Venligst

Allan

Tilslutter mig overstående. Kan også varmt anbefale Martin Yes

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)