Hej, Jeg har et kursus sat op til oktober, hvor jeg gerne vil sælge yderligere ~20 pladser. De koster ~15kkr stykket. Kan I anbefale "en" der kunne bruge 10-20kkr og køre en effektiv AdWords kampagne, så jeg får solgt nogle flere billetter? Det er altså en anbefaling af en konsulent/bureau/person, som kan det der jeg er ude efter. En løsning, hvor jeg bruger minimal tid, men resultatet er iorden (ingen garanterer noget ved jeg - men det skal være seriøst). Iøvrigt er kurset rigtig seriøst og der er nogle gode søgeord, som kan ramme ret præcist på målgruppen - som iøvrigt sikkert bruger Google hver dag. Og så haster det jo lidt... Så en anbefaling af "en" som er god og realistisk i sin tilgang... Det ville bare være dejligt! Jeg takker mange gange på forhånd! |
Hej sfo
Vi kører AdWords for en lang række kunder og vil gerne hjælpe; men hvis du ikke har gjort hjemmearbejdet særdeles godt på vil det, trods at vi leverer besøgende, som er lige i målgruppen, blive vanskeligt for dig at konvertere de besøgende til kunder på så kort tid, når vi er oppe i så høje priser.
Mvh,
Christian