Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskemaer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Mig og min gode ven er ved at starte vores egen virksomhed. Det er en bar og vi sidder lidt fast i denne situation.
Vi skal lave et spørgeskema, men er ikke sikre på hvordan vi skal formulere os i forhold til nedstående. 
Spørgeskemaet skal ligge grund for vores koncept i henhold til priser, udsende, beliggenhed, indkøb og aktiviteter/arragementer
så vi kan finde ud af om det er deal eller no deal.

Hvis der er nogen der har nogle idéer eller muligvis et link. Bare et eller andet der kan hjælpe os igang med dette,
må i meget gerne kontakte mig. 
Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:11

Vi laver interviews, undersøgelser og rådgiver om markedsanvendelse af dataen, du er meget velkommen til at kontakte mig for yderligere info....

70272783 eller klik ind på www.yni.dk hvis du vil vide mere

mvh

Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:47

Hej Backbone - det lyder som et sjovt projekt, og der er altid plads til en bar mere ;-)

Jeg har en masse erfaring med udfærdigelse af spørgeskemaer etc. i forbindelse med markedsanalyser og andre telemarketing aktiviteter. Spørgeskemaet skal selvfølgelig tilpasses jeres medie (telefon, personlig kontakt, webløsning etc.) og formuleres, så I får de ønskede nuancer af svaret ind i skemaet.

Giv mig gerne et kald på 87 32 28 00 så jeg kan høre lidt mere omkring, hvad det nøjagtigt er, du skal bruge - jeg vil gerne hjælpe.

Mvh.

Heinz

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)