Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gebyrer for paypal

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har indtil videre kun benyttet PayPal til at købe for på Ebay, men hvad nu, hvis jeg gerne vil sælge på Ebay? Ved nogen af jer, hvad der bliver taget af gebyr, for at udbetale penge fra PayPal til min bankkonto? Har siddet og kigget på PayPals side, men synes det står lidt indviklet, så inden jeg sætter auktioner igang, ville jeg lige forhøre mig her :-) Det ville jo være temmelig ærgeligt at de penge jeg evt. tjener, ryger direkte i lommen på PayPal :-)

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du får penge på din PayPal konto og du har:

Basis account  - koster der at modtage det 2,60 Dkr + 5,60% af hele beløbet

- men når det indbetalende person overfører dig penge fra sin positiv saldo på hans PayPal konto -  er det dog helt gratis for dig alligevel - ellers som sagt 2,60+5,60%. Ved din første modtagelse spørger dig PayPal, om du vil opgradere til "Premium account", så bliver det billigere jeg tror 2,60 + 3,20% - MEN til gengæld bortfalder der den mulighed at modtage penge gratis! Så for at gøre det mere kompliceret, er der begrænsning på "Basis account", hvor mange gange i 12 (start fra den 1. indbetaling) måneder du må modtage penge - 5 (gælder dog ikke overføringer fra plus saldo), bagefter bliver du automatisk opgraderet til "Premium account"

Når du modtager penge og du har åbnet saldo i det samme valuta, bliver din PayPal saldo "opladt", og der er ingen grund, du skal flytte penge på dit bankkonto (har aldrig gjort, og tror ikke, der er nogen gebyrer). Ved din næste indkøb bliver der trukket fra din positiv saldo i første omgang.

Når du ikke har åbnet saldo for f.ex USD - bliver det automatisk omregnet til det valuta, du har åben saldo i.

Husk, dem fra "over there" er meget skeptisker over for sælger fra Europa. Du opnå ca 50% af det, hvad en ami vil få. Snyder han dig, og siger, han har ikke fået sine varer - er du tabt: PayPal trækker hans penge tilbage, så du har hverken varen eller penge til sidst....

Håber jeg kunne hjælpe dig . Hilsner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)