Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering - de ændrede min reklame!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil starte med at takke alle jer der svarede i mit indlæg. Det var utrolig dejligt, at få så meget støtte og vejledning! Tusind tak!!!

Der er nu sket det, at jeg til slut fik fat i formanden for foreningen og det viste sig, at det var denne, der havde valgt at hjemme lave en reklame fra os. En lang historie kort: Ansvarlige for sponsor reklame materiale sender mail med vores reklame men denne ender aldrig ved formanden. Formanden siger til mig, at denne har rykket i 10 dage for reklamen (jeg under mig over hvorfor formanden ikke selv kontaker mig) og da denne ikke modtager nogen mail med reklamen, vælger denne selv at lave den i word.

Samtalen med den ansvarlige for os sponsorer var meget behagelig og undskyldende. Den efterfølgende samtale med formanden var yderst ubehagelig. Vedkomne var meget nedladende og hånlig.

Enden blev at jeg fastholdt aftalen med den sponsor ansvarlige, som lød på at foreningen ville skrive en rettelse i deres medlemsblad. Formanden var så sur og ubehagelig, at denne absolut mente, at jeg selv måtte skrive denne forklaring.

Jeg har her første udkast og er MEGET i tvivl om hvad jeg egentlig skal skrive. Jeg vil virkelig værdsætte konstruktiv kritik på dette!

Rettelse til XXX kataloget for ”XXX” 

XXX vil gerne rette en offentlig undskyldning til Skærlund Design. Vi har fejlagtigt indsat en reklame med Skærlund Design, som er lavet af XXX og ikke af Skærlund Design´s egen grafiker. Reklamen i kataloget har absolut intet med Skærlund Design at gøre, og de havde ingen kendskab til publisheringen af denne reklame.

Nedenstående annonce er den rigtige annonce fra Skærlund Design.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:54

Hej Janne

Godt at du er kommet fremad i sagen.

Jeg tror ikke at du vinder kunder eller andet godt ved at ledsage dit glade budskab (den rigtige reklame) med den nævnte tekst til rettelse, så hvis jeg var dig ville jeg bare slette den del helt og komme videre med nogen af alle de aktiviter, der giver kunder i butikken og kroner i kassen.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:02

Jep glem det og kom videre.
Du vinde INTET ved at hyle i bladet. Du husker blot folk på den dårlige reklame.
Prøv i stedet at få en bedre placering, det er meget bedre.

Dbh Martin

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:49

Enig. I med den rigtige reklame, og vær glad for at du så har fået den forkerte reklame "gratis"

I mine øjne skal der VIRKELIG meget til, før en "mindre pæn" reklame direkte kan skade Jeres omdømme. I værste fald har den ikke virket, i bedste fald har den givet en smule opmærksomhed.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:33

Hvis din målgruppe er mennesker, der elsker kokette krukker, vil din tekst have den ønskede effekt.
Vi andre vil blot tænke: "Sikken en koket krukke, mon jeg gider handle med hende."

Din vrede er helt berettiget, men køb en sandsæk og et par boksehandsker og hold den indendøre, hvor dine kunder ikke får færten af den.

Selvom jeg er ret god med en blyant, kan jeg ikke vende den tekst på en måde, så den gavner dig - desværre.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:18

Tusind tak for jeres ærlige svar! Jeg har virkelig været meget i tvivl og jeg havde ikke selv tænkt over, at de skulle skrive en undskyldning; det var den ansvarlige for sponsorer der sagde det. Måske i et forsøg på at være flink? Jeg kan helt klart se, hvad I siger og jeg vil takke nej til tilbuddet om en undskyldning i bladet. Det kan jeg godt se, at der ikke vil komme noget godt ud af.

Jeg vil dog ikke købe en boksebold, da jeg har en udmærket sæk fyld med halm som faktisk kan bruges helt uden handsker ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)