Kære Alle. Jeg har sat mig for, at min forretnings hjemmeside skal laves om, mere indbydende og informativ osv. MEN.. hvad er det kunderne og andre vil vide når de søger på nettet efter information??
Så derfor kaster jeg bolden op for input fra jeres side, hvad vil I vide når I kommer til en side som min? Jeg skal lige tilføje, at jeg overvejer online booking – men er ikke sikker på at det vil være interessant for mine kunder? Primær aldersgruppe er +50, dermed ikke sagt at de ikke bruger Internettet. ![]() På www.hcdanmark.dk kan i se hvordan min side er her og nu OG JA JEG VED DET design osv. ligner noget fra 1600 tallet. Så ingen kommentar herom, vel Alt laves om, både tekst og layout. Der er ikke tidshorisont på og jeg har hugget klørene i en der påstår at han kan det der med layout m.m. Lidt om min forretning: Jeg sælger høreapparater, høreværn (industri, musik osv.) og plejeprodukter (til høreapparater).
Foretager høreprøve, rådgivning, justering og servicering af høreapparaterne.
Der ”kræves” tidsbestilling, derfor overvejer jeg online bookingen.
Da jeg gerne vil lægge mere sjæl og kræfter i informationen denne gang, vil jeg derfor gerne have andre (bl.a. Amino) til at komme med deres betragtninger og ideer.
|
Hej Brian,
Lidt tanker: Nu er jeg ikke i målgruppen endnu, men jeg ser umiddelbart to tilgange til det:
1. Folk som ved at de skal have et høreapperat og som er så langt i beslutningsfasen at de er igang med at afsøge udbuddet af fabrikater modeller osv. Her kan du slå på de tekniske detaljer samt brugervenlighed osv.
2. Der er også de folk som ikke er så langt i processen endnu. Folk som måske er ved at miste hørelsen, men som ikke helt er rede til at tage det skridt det er at få et høreapparat. Da det alt andet lige er et tegn på at man er ved at komme op i årerne. Til dem vil jeg slå på (informere om) ting som de kosmetiske detajler ved de nye modeller. Her tænker jeg på at de er så små efterhånden at man ikke ligger mærke til. Nu kender jeg intet til høreapparater, men du må selv kende de problemer og overvejelser som folk står med i de forskellige situationer.
Jeg vil i alle tilfælde sørge for at tage en spin selling approach til det. Sørge for at fremhæve de løsninger du har på de probs som folk står med.
NB: Lige en lile lussing til sidst. Jeg syntes at brugervenligheden på dit site falder betydeligt i kraft af at du har placeret din menu i højre side i stedet for i venstre. Det virker ikke progressivt, bare irriterende ![]()