Jeg er absolut nybegynder i Adwordsverdenen og er allerede på andendagen strandet men jeg nægter at give op allerede . Jeg har oprettet en kampagne og annonce i begynderversionen. Jeg har konverteret til standardversionen. Min annonce er aktiv, jeg har set den i brug og har også fået klik. Jeg vil gerne lave en rettelse i min første annoncegruppe (har kun en) men når jeg går ind i Rediger kan jeg kun vælge at Gem annonce og Annuller - jeg kan ikke komme til at rette i teksten. Jeg overvejede at slette denne annoncegruppe og starte forfra men ved oprettelse af ny gruppe kommer jeg til valg af tekstannonce og får så kun min "gamle" annonce som jeg kan vælge at Annullere, Nulstille og Fortsætte. Nulstiller jeg, får jeg Adwords eget eksempel med Billige hoteller, som jeg heller ikke kan ændre og fortsætter jeg får jeg min egen oprindelige annonce som jeg stadig ikke kan ændre i. Jeg vil gerne oprette flere annoncer og kampagner men kampagneoprettelse er ligeså uheldig med. Er der et eller andet grunlæggende som jeg lige skal have krydset af eller fjernet krydset ved?
|
Hvis jeg forstår dig ret, og du vil ændre i den annonce der bliver vist til brugeren når man søger på et givent søgeord, så gør du følgende:
Kampagneoversigt -> Tryk på din kampagne -> Tryk på din annoncegruppe -> Oppe i højre hjørne findes der tre faner (oversigt, søgeord og annoncevarianter. Tryk på annoncevarianter -> Nu kan du se din annonce og lige til højre for den kan du trykke på "rediger".
Det skulle gerne virke, men skriv lige hvis det ikke fungerer.