Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være en effektiv sælger?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med opstart af en ny virksomhed har jeg haft brug for at få mere styr på mine salgsaktiviteter. Derfor har jeg søgt efter et CRM system, hvor kravene dels har været at det skulle kunne vokse med virksomheden og dels at det ikke måtte koste en halv bondegård.

Jeg har nu fundet det jeg søgte - nemlig ChannelCRM - et dansk udviklet system som overraskende nok er ganske gratis i en enkeltbrugerversion. Det kan downloades her www.styrditsalg.dk og det kan installeres på få minutter - og det virker rent faktisk.

Jeg har nu brugt systemet i en uges tid - og jeg må gå til bekendelse: Jeg er blevet mere effektiv. Det på trods af at jeg allerede er den næstbedste sælger i dette land.

Og hvorfor nu denne ustyrlige trang til at informere alle travle iværksættere om alt dette:

Jo, jeg er meget seriøs i mit salgsarbejde - derfor har jeg kontaktet ChannelCRM''s direktør Søren Rasmussen og forespurgt om muligheden for at arrangere et kursus i brugen af systemet for et antal Amino''er / Iværksættere. Det har jeg selvfølgelig gjort for at dele den samlede kursusudgift med jer.

Søren har tilbudt at arrangere et 1/2 dags kursus for os til en pris af kun 480 kr pr person. Der kræves mindst 5 deltagere og der er maksimalt 10 pladser. Kursussted er sandsynligvis Klampenborg.

Det kalder jeg et tilbud der vil noget. Du vil altså få:

CRM system for 0 kr
1/2 dages kursus for 480 kr
Møde med 9 andre supersælgere for 0 kr

Pris i alt 480 kr (ekskl. moms).

Har du brug for effektivitet i dit salgsarbejde? Så tøver jeg ikke med at give dig min personlige garanti for at der nu kun er en ting at gøre:

1. Download og installer ChannelCRM fra www.styrditsalg.dk
2. Send en email til teddy@instoredisplay.dk og tilmeld dig ChannelCRM kursus
3. Få lidt hands-on med systemet
4. Afvent information om kursustidspunkt, betaling m.v.

Har du brug for yderligere informationer skriv her i tråden eller ring til mig på 20454561 såfremt du har helt specielle personlige spørgsmål.

Jeg glæder mig til at se dig på CRM kursus.

Teddy

P.S. Ved efterfølgende gennemlæsning skulle man næsten tro at dette er betalt markedsføring af ChannelCRM - det er det ikke - det er ene og alene min måde at skaffe det jeg vil have til den rigtige pris.

Og til sidst: Hvis du er iværksætter uden anelse om hvad CRM betyder, så har du kun 2 muligheder:
1. Glem alt om at iværksætte noget
2. Find ud af hvad CRM betyder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)