Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafik, Web og Logodesign tilbydes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense M
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Mit navn er Dan Johannesson, jeg er uddannet Multimedie Designer m. speciale i Brandbuilding og Business Development og studerer for tiden Medievidenskab med 1 årigt fultidstilvalg / speciale i Organisatorisk kommunikation.

Jeg benytter studietiden til at opbygge min virksomhed Vira Web, se www.viraweb.dk som arbejder med grafik, webdesign, logoer, brandbuilding, kommunikation mv.
I den forbindelse kan jeg hjælpe dig, eller din virksomhed, med freelance opgaver inden for de nævnte områder. Jeg designer aldrig udfra tilfældigheder, eller subjektive referencer, men vil altid først bruge tid på at sætte mig ind i hvad det er for en virksomhed du har, og lige så vigtigt, hvilke værdier din primære målgruppe har, samt hvordan dine dygtigeste konkurrenter kommunikerer deres budskaber ud.
På den måde bliver din løsning din, og din alene, uden at ligne alle de andre - hertil sikrer du dig at du henvender dig til din målgruppe på en måde som de vil reagere positivt på. 

Så har du af og til, eller blot en enkelt gang, brug for en positiv, seríøs og professionel freelancer, er du altid velkommen til at kontakte mig. Jeg udarbejder altid et fast tilbud og pris med en entydig opgavebeskrivelse, som vi begge godkender før projektets start. Således bliver hverken opgavens omfang eller pris hverken større eller mindre undervejs, med mindre, naturligvis, at du som kunde ønsker at udvide aftalen.

Jeg glæder mig til at hjælpe digSmile

Venligst
Dan Johannesson
www.viraweb.dk
info@viraweb.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:01

Kan du løfte sløret for, hvilket CMS I benytter?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense M
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:11

Egentlig er det typisk en fast programmør jeg bruger, hun laver gerne individuelle løsninger i PHP fra bunden, så man ikke behøver sidde med et kæmpe TYPO 3 system f.eks., men i stedet får et enkelt og brugervenligt system, som er personligt tilpasset ens konkrete behov i forhold til det aktuelle projekt.

Ønskes andre etablerede løsninger, finder vi også ud af det.

Venligst
Dan Johannesson
Design & Management
http://www.viraweb.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:29

Hej Dan 

Hvis du skulle få brug for en ekstra freelancer, må du endelig kontakte mig. Jeg laver bl.a. grafisk arbejde og web, men tag et kig på min hjemmeside, så kan du se om du kan bruge mig.

Mvh
Brian 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)