Jeg søger en lille butik eller kontor lokale eller bord som udlejes.
Jeg er uddannet creative akryl negletekniker og kræver derfor ikke den store plads til mig og mine kunder, dog skal jeg have mulighed for at have mit bord/ting stående perment.
Max leje afhænger om det er et bord eller en hel butik. men regner med at skulle bruge omkring 2-300kr på leje.
Det er vigtigt at der er ok parkerings muligheder og tilgang til stedet.
Hvis kontorplads på Frederiksberg, egen billig café, rare omgivelser med højt til loftet og søde "kollegaer" for 1250,- pr. md. kunne friste, er du meget velkommen til at kontakte La oficina på 70 27 33 32 eller læse mere på www.laoficina.dk
p.s der P billeter for i Frederiksberg zonen for kun 35,- kr pr. dag
Hvis kontorplads på Frederiksberg, egen billig café, rare omgivelser med højt til loftet og søde "kollegaer" for 1250,- pr. md. kunne friste, er du meget velkommen til at kontakte La oficina på 70 27 33 32 eller læse mere på www.laoficina.dk
p.s der P billeter for i Frederiksberg zonen for kun 35,- kr pr. dag
mange hilsner
La Oficina
Hej, Ville det så være ét fuldtids lokale eller deltid? og ville det være "mit" eget eller skal det deles med andre lejere? Jeg tænker på mine ting i forhold til om det kan blive stående i aflåst lokale.
Ellers har jeg kigget på jeres hjemmeside og konceptet lyder meget spændende så jeg er meget interesseret.