Hej og Goddag, og velkommen til mig. Jeg er et helt og aldeles ukendt navn i det danske iværksætter liv. (Stort set)
Min historik er at jeg har forsøgt og lavet en del prospekt materiale mange gange, men da jeg altid går med livrem og seler har jeg aldrig kastet mig ud i det.
Anyway, jeg leger endnu engang med tanken, og har en mulighed på hånden jeg overvejer at føre ud i livet.
Grundet forskellige regler i den danske fødevarestyrrelse er vi nok nødsaget til at sælge fra et Tysk, Engelsk eller svensk firma. Det skal siges at det er ganske ufarligt, men der er nogle grænse værdier inden for denne produkt gruppe der konflikter lidt med de danske regler.
Pointen er så at min kammerat i sverige kan håndtere det. Min tanke er så om hvordan vi er stillet i forhold til at være svensk firma, der reklamerer i Danmark, for et produkt der konflikter lidt med de danske regler for fødevarer?
Ligeledes er det jo en ekstra udgift at skulle sende fra Sverige. I DK er det jo ganske nemt, men hvis der skal sendes 50-100 pakker 1-2-3 gange om ugen, kan det hurtigt løbe op.
Findes der et svensk alternativ til post Danmark.
|
Salg , Marketing og forsendelse fra Sverige
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)