Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LED nøgleringe tilbydes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en større mængde LED nøgleringe tilovers fra et marketing-stunt, som jeg gerne vil tilbyde JER at få fingrene i!

http://peecee.dk/upload/view/127553
http://peecee.dk/upload/view/127554

Prisen er 3,96 kr. / stk. inkl. batterier. Nøgleringene ligger i 300 stk.'s æsker, hvilket er minimumskøbet ved denne pris.

Nøgleringene kan passende benyttes i et lign. marketing-stunt, hvor dine kunder i september måned, får en nøglering med i ordren GRATIS ved køb for f.eks. 500 kr. Alternativt kan du sælge nøgleringene i din butik for en flad ti'er.

(NU tænker du sikkert - Hvorfor gør jeg det så ikke og tjener de 4,04 kr. ekstra pr. stk.?, ja jeg har simpelthen købt for mange hjem til at kunne afsætte dem alle ved B2C-salg udelukkende...)

Bemærk i øvrigt, at priserne i dette indlæg er ekskl. moms og levering (50 kr.)

Såfremt DU er interesseret i dette, bedes du venligst kontakte mig pr. mail...

Tak fordi du viste interesse for dette indlæg!

PS! - Hvis du synes, at 300 stk. er for meget at købe hjem på en gang, så kan få 1 stk. til test for kun 20 kr. inkl. fragt

Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:36

kunne godt bruge 300 til en gimmik hvad siger du til 3,00kr. pr. stk. plus fragt.

Tilmeldt 11. Jun 08
Skrevet kl. 19:06

Hej Claus

Det er desværre lige lavt nok... Men vi kan eventuelt aftale, at du sparer de 50 kr. i fragt, så de 300 stk. kommer til at koste 300*3,96=1188 kr. leveret til døren ekskl. moms.

Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:46

desværre held og lykke med salget.Wink

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:32

Hej investorn,

Har du stadig de LED-nøgleringe til salg? I så fald er jeg interesseret i 3-600 stk men jeg vil gerne vide om batteriet stadig fungerer eller om de har lagt så længe at der ikke er mere krudt i dem?

Tilmeldt 11. Jun 08
Skrevet kl. 21:37

Hej Kim

Tak for din respons på mit opslag.

Batterierne har ligget i lygterne siden december 2007, hvor nøgleringene blev fremstillet. I hver lygte sidder der dog et papirsstykke ved batterierne, som sikrer, at batterierne ikke aflades / opbruges af nøgleringene under transport el. lign.

Du er meget velkommen til at kontakte mig via. PB med henblik på ordreafgivelse af det ønskede antal.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)