Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linke til egen hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eksperter..

Når man søger (link:hjemmeside.dk) på google. Finder man nogle hjemmesider som linker til ens egen hjemmeside..

Hvordan gør man dette?? og er det ikke en kæmpe fordel??

Tak her fra..

Kim.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:18
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:05

Tak..

Er det en fordel at have mange inlinks?? Kan en hjemmeside med få inlinks være højere rangeret på google end en hjemmeside med mange inlinks??

Kim.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:25

Ja og Ja

Det kommer an på hvordan google kvalitativt vurdere en side - der tæller antallet af inlinks selvfølgelig også samt kvaliteten af disse links.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:09

kosoe:

Er det en fordel at have mange inlinks?? Kan en hjemmeside med få inlinks være højere rangeret på google end en hjemmeside med mange inlinks??

Ja, det er en god ting, at have mange links til sin hjemmeside, hvis man gerne vil have, at den skal findes af andre og især søgemaskinerne.

Og ja, en hjemmeside med få links kan godt være rangeret højere på Google end end med mange links.

Lad mig give et fiktivt eksempel:

Du og jeg har begge hjemmesider om emnet "bankrådgivning".

Jeg har fået alle mine venner og bekendte til at linke til min side fra deres blogs og hvad de ellers har af hjemmesider.  Linksene har ofte tekster som "Franks hjemmeside" eller "klik her".

Du har kun tre links til din side, men de kommer fra forsiden af hjemmesiderne hos Danske Bank, Nordea og Jyske Bank. Alle har tekster i retning af "Læs mere om bankrådgivning" eller "Mere bankrådgivning her".

I dette tilfælde vil du nok rangere over mig, fordi dine links kommer fra store, troværdige hjemmesider, som emnemæssigt er relateret til din egen. Da dine linktekster oveni understøtter nøgleordet "bankrådgivning",  mens mine ikke gør, vil det være endnu et plus til dig.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:46

Frank, det var et virkelig godt eksempel. Hatten af for det. Smile

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)