Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriv artikler, tjen penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg er ved at lancere et nyt bolig site hvor man kan finde udlejningboliger,huse og meget mere. Jeg skal bruge nogle artikler på alt hvad der har med boliger at gøre, nogle overskrifter ku være

Din første lejlighed ?
Boligindretning
gode råd

alt sådan noget. Jeg vil betale alt mellem 50 til 200 kr pr artikkel det kommer helt an på kvaliteten
længden skal være omkring en a4 side plus minus det gør ikke noget,

jeg vil ikke have copy paste som du har fundet fra andre sider men du må godt finde inspiration fra andre artikler på nettet / bøger men du spilder din tid hvis du bare kopiere noget et ellar andet sted fra, og sender til mig da jeg finder ud af det.

de skal være skrevet så gramatisk korrekt du kan, 
Fra Valby
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:56

Til den pris vil jeg ikke engang gide at copypaste en artikel til dig.

Hvis du vil signalere kvalitet, er det helt andre priser du skal op på.

I så fald er du velkommen til at kontakte mig på journalist@majbrittlund.dk

Venlig hilsen

Majbritt Lund
Freelancejournalist, uddannet på Danmarks Journalisthøjskole

www.majbrittlund.dk

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 10:20

Hej Hxs...

Prøv at sende opgaven i udbud på den lokale handelsskole, de studerende vil sikkert gerne påtage sig den for en ekstra skilling til fredagsbaren.

Skal du have professionelle folk med viden, indsigt og retorikken i orden - ja så skal du slippe 1500-4000 for en sådan artikel, alt efter omfanget af research, interviews mv.

God vind med projektet.

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:01

Kan kun være enig med de to første svar. Jeg tror nu også, du får svært ved at finde studerende til den pris - der ligger trods alt ret meget arbejde i at fremstille tekster. Der er sikkert mange større virksomheder, der kan vride gratis arbejdskraft ud af studerende, der bare gerne vil have nogle referencer. Når der er tale om et større firma, er referencen så også det mere "værd", end hvis du er helt nystartet.

//Julie

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 23:06

Hejsa.

Hvis du kan fremtrylle en dygtig journalist, som vil arbejde til de priser, så send mig venligst kontaktoplysningerne på vedkommende Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)