Helst samlet. Spørg ikke om pris, giv et bud.
frække.dk |
Stk. pris mellem 200 kr. og 400 kr. Der giver mængde rabat.
Helst samlet. Spørg ikke om pris, giv et bud.
frække.dk |
Du er udmærket godt klar over at såkaldt domain-squatting / domæne-haj handler er imod dk-hostmaster's regler, og at man kan fratages retten til ethvert domæne handlet på denne måde, og at man i øvrigt ikke må spekulere i større fortjeneste på domænenavne indenfor .dk TLD, ikke også? Det vil sige at har du ikke haft et reelt brug for domænerne, og kan du ikke dokumentere at du har ret til dem eller til at bruge dem, så må du slet ikke sælge dem, men skal afvikle dem naturligt, eller afhænde dem til retmæssige ejer (jfr. varemærke/ophavsretlovgivningen). Peter Pehrson |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Hej Peter
Det er noget sludder. Jeg har registreret domænerne for at bruge dem, men har nu fundet ud af at jeg ikke skal bruge dem. Jeg har ikke registret dem for en stor fortjeneste, og jeg sælger dem også til rimmelige priser. Der er intet i reglerne der siger at man ikke kan sælge dem og som du nok kan se så er ingen domæner der indeholde varemærker. |
Salgsprisen for et domæne er sat til den pris, der er betalt for det, og den må ikke overskrides væsentligt. Herudover så kan både køber og sælger kræves at dokumentere at de har ret til og hensigt til at anvende domænet på en måde som gør domænet anvendeligt i form af navn osv. Salg af flere blandede domæner på én gang har Domæneklagenævnet før afgjort som værende i strid med principperne, prøv at kigge på deres afgørelser igennem tiden. :-) Jeg blander mig ikke på nogen måde, men ville bare gøre opmærksom på at en overdragelse i værste fald nægtes. ;-) Mvh Peter |
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam