Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investorer til stort projekt.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget snakker vi om i return til en investor?

Har du hus, bil eller andet man kan få pant i ?

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:40

Ny synes jeg ideen er blevet godt skudt ned, og derfor føler jeg at jeg lige vil bidrage med noget.

Jeg vil give jeg ret i at den "traditonelle" netcafe er en uddødende race(Hvis de ikke allerede har opbygget sig et stærkt brand). Derfor skal man også tænke "out of the box".

Lave et arrangement til en fodboldklub hvor de kan komme ind og spille mod hinanden i FIFA. (Er de kommet så langt at man kan spille 22personer på en gang?)

Finde et passende computerspil som kan bruges til teambuilding. Lave et arrangement til den unge, hippe virksomhed som vil gøre noget for deres team, gennem samarbejde gennem et spil.

Var lige 2 hurtige. Jeg vil helt klart mene at sådan en netcafe har potiantale, men hvis man bare regner med at købe en forretning og nogle maskiner og så bare regne med det kører af sig selv, så tager man fejl, men sådan er det jo med så meget.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:05

Nope.. jeg har desvære nemlig ikke noget at starte på selv.. og det er derfor jeg søger en person der har mod på at tage en chance.. For der er jo en chance at tage, i alt hvad man investerer i - jeg vil som sagt med glæde give ALT info om hvad vi har tænkt os, hvis der bare er en lille chance for at personen kunne tænke sig at hjælpe.. Jeg prøver bestemt ikke at snyde nogen fra deres penge.. det er en seriøs ide, og virksomhed vi vil bygge, og der bliver masser af arrangementer, lanfester, salg af varer, indslag, reklame, internetnyheder og andet der vil få butikken til at blomstre, og få folk til fortsat at komme - og forhåbentlig bliver vi mere attraktiv end selv boomtown.. det eneste vi behøver er et kapital, så at vi kan tage et lån, og åbne stedet.. og selvfølgelig ligge en HEL masse arbejde i det - men det skal i slet ikk tænke på.. vi udfører det hele.. og så vil penge med tiden lige så stille komme tilbage - ihvert fald via vores beregninger..

Jeg ved ikk om der overhovedet er nogen der kunne finde på at låne penge ud når det er en chance at tage.. men chancen er endnu større for os.. hahah.. vi dør totalt! økonomiskt, hvis det ikke lykkes.. og den chance ville VI nok ikke tage, hvis vi ikke inderligt tror på det her projekt ville kunne lykkes..

Ud over det har jeg faktisk allerede - langt før vi overhovedet er sikre på om vi kan åbne stedet - et helt crew af mennesker der har henvendt sig, og vil låne stedet et par dage for en klækkelig sum penge - til deres arrangement om lanfest, og sammentræning af deres team, eller clan hvis du vil..

Vi VED inderligt at dette projekt vil fungere - vi ved hvad folk vil have, og hvordan man tiltrækker seriøse spillere og familiefædrer, selv børn og unge der bare vil lidt væk.. så jeg ved snart ikke om jeg vil kalde det en "chance" at tage.. mere en seriøs investering der vil give penge i det lange løb.. for det er jo det alt sammen handler om.. penge.. og afbetaling af den investering, kan man selvfølgelig altid snakke om hvordan skal foregå.. :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 14:26

Steffen E:

Ny synes jeg ideen er blevet godt skudt ned, og derfor føler jeg at jeg lige vil bidrage med noget.

Jeg vil give jeg ret i at den "traditonelle" netcafe er en uddødende race(Hvis de ikke allerede har opbygget sig et stærkt brand). Derfor skal man også tænke "out of the box".

Lave et arrangement til en fodboldklub hvor de kan komme ind og spille mod hinanden i FIFA. (Er de kommet så langt at man kan spille 22personer på en gang?)

Finde et passende computerspil som kan bruges til teambuilding. Lave et arrangement til den unge, hippe virksomhed som vil gøre noget for deres team, gennem samarbejde gennem et spil.

Var lige 2 hurtige. Jeg vil helt klart mene at sådan en netcafe har potiantale, men hvis man bare regner med at købe en forretning og nogle maskiner og så bare regne med det kører af sig selv, så tager man fejl, men sådan er det jo med så meget.

Det synes jeg lige du skulle læse en gang til matth...

Synes at Steffens ide lyder rigtig god. Folk/virksomheder/foreninger går efterhånden meget om i samarbejde og team-building. Jeg tror helt sikkert det kunne blive et hit. Bare lige en hurtig kommentar

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:53

Hej hvis du er frisk så giv mig eventuelt et kald på 26 42 93 69 da jeg selv overvejer at starte en netcafe og hvem ved måske kan vi hjælpe hinanden..

mvh Danni Cramer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)