Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

INTERNET REJSEBUREAU START

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu besluttet mig for at mit site www.rejsekongen.dk skal op at køre for alvor. Jeg har i en periode på knap to ladet sitet hensygne, desværre, men altså nu besluttet mig for at der skal ske noget.

Jeg bruger i øjeblikket IAN (affilliate) som "hovedmotor" bag sitet - og et par stykker til mindre væsentlige dele.

Jeg har bedt en web-mand redesigne sitet, og det skulle være klart i løbet af denne måned.

Nu er mit spørgsmål så om der er nogen der har ideer til hvordan sitet kommer af sted med ekspres fart, for efter utroligt manges vurderinger er navnet et af de absolut bedste og nemmeste at huske i dk.

Skal man indgå i et samarbejde med et eksisterende bureau for at optimere indtjeningen? Skal man have en investor ind over for at starte det hele op fra bunden så man får det fulde udbytte? Findes der bedre firmaer at være affilliates for?

Spørgsmålene er mange - men mulighederne er endnu større. Er der nogen der kan besvare, har kontakt til interesserede eller?

Det skulle glæde mig at høre!

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 18:26

Måske der er nogen der har ideer til hvordan sitet gøres mere brugervenligt?

Hvordan finder man en partner eller investor der kan se mulighederne i navnet?

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 07:48

Er der nogen der ved hvordan man kan skaffe kapital til opstart af sådan en virksomhed? En virksomhed, som indenfor relativ kort tid kan blive et af landets største internetrejsebureauer.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:12

Hej skal du afsted med "ekspress" fart, så skal der godt nok penge på bordet, se bare sider som wuptii.com der bruger ganske mange penge på reklame, det kræver en større investering at få tilkæmpet sig plads, når der i forvejen er kamp om kunderne.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 16:34

Hej rejsekonge!

En af vore samarbejdspartnere har et produkt der kan hæve turnoverraten betragteligt på dit site.

jeg kender ikke selv meget til rejsebranchen, men du har et rigtig godt navn (jeg kunne ihvertfald huske det)

Du er meget velkommen til at skrive mig en mail, så skal jeg bede dem ringe til dig!

dbh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 17:53

Reklameshoppen.dk:

Hej skal du afsted med "ekspress" fart, så skal der godt nok penge på bordet, se bare sider som wuptii.com der bruger ganske mange penge på reklame, det kræver en større investering at få tilkæmpet sig plads, når der i forvejen er kamp om kunderne.

Kære Reklameshoppen, mange tak for dit indlæg. Og du har ganske ret, der skal på bordet, i al fald hvis man vælger sådan et -for rigtigt mange mennesker- håbløst og useriøst navn som "wuptii". Et navn som Rejsekongen har allerede været indarbejdet. Det sidste år havde vi over 100000 gæster, og selv fru Sørensen ude på landet kan forholde sig til og genkende navnet. Indenfor branchen må det være et af de bedste og nemmeste navne at slå fast. Men det koster selvfølgeligt, og derfor er jeg åben for alle muligheder for at kickstarte!

Endnu en gang tak!

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 17:55

YNI:

Hej rejsekonge!

En af vore samarbejdspartnere har et produkt der kan hæve turnoverraten betragteligt på dit site.

jeg kender ikke selv meget til rejsebranchen, men du har et rigtig godt navn (jeg kunne ihvertfald huske det)

Du er meget velkommen til at skrive mig en mail, så skal jeg bede dem ringe til dig!

dbh

Jesper

Hej Jesper

Mange tak for dit indlæg.

Det vil jeg være meget glad for.

George Schmidt

23109150

george@12move.dk

Endnu en gang tak!

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 10:18

Som situationen er nu, er det nok svært at skaffe kapital?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:35

Er sku imponeret over sådan en side kan have så mange besøgende. Hvad har du gjort for at få de besøgende? For navnet kan da ikke alene give så mange....

Så køber ville jeg aldrig nogensinde købe noget via din side, der findes ikke noget så skræmmende som en forside bare fyldt med forskellige affiliate links.. Men mit syn er nok også lidt farvet af mit erhverv.. Fru Jensen ser det nok ikke ;)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:42

Anyways... Mit svar var: Hvis du havde 100000 besøgende sidste år, på den (ikke så fantastiske) side, så er det da bare at fortsætte det du gør? Og bare gør det endnu bedre. Din nye og forbedrede side, vil jo give flere konverteringer, og flere tilbagevendene gæster..

Desuden kunne du jo måske prøve at undersøge hvor effektivt det er, hvis du selv betaler for affiliates. Partner-ads.dk skulle vist være ekstrem billig at komme igang med som annoncør.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)