Jeg har nu besluttet mig for at mit site www.rejsekongen.dk skal op at køre for alvor. Jeg har i en periode på knap to ladet sitet hensygne, desværre, men altså nu besluttet mig for at der skal ske noget. Jeg bruger i øjeblikket IAN (affilliate) som "hovedmotor" bag sitet - og et par stykker til mindre væsentlige dele. Jeg har bedt en web-mand redesigne sitet, og det skulle være klart i løbet af denne måned. Nu er mit spørgsmål så om der er nogen der har ideer til hvordan sitet kommer af sted med ekspres fart, for efter utroligt manges vurderinger er navnet et af de absolut bedste og nemmeste at huske i dk. Skal man indgå i et samarbejde med et eksisterende bureau for at optimere indtjeningen? Skal man have en investor ind over for at starte det hele op fra bunden så man får det fulde udbytte? Findes der bedre firmaer at være affilliates for? Spørgsmålene er mange - men mulighederne er endnu større. Er der nogen der kan besvare, har kontakt til interesserede eller? Det skulle glæde mig at høre! |
Måske der er nogen der har ideer til hvordan sitet gøres mere brugervenligt?
Hvordan finder man en partner eller investor der kan se mulighederne i navnet?