Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere søges til urmærke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er her henover sommeren blevet dansk distributør af italienske Iceberg ure og søger nu forhandlere til dem, udover min egen webshop.

Jeg er meget interesseret i at få dem ud i større, etablerede webshops eller endnu bedre i fysiske butikker, hvor de kan sælges som eksklusive accessories. De er tale om udprægede mode-/"dress" ure men i lækker kvalitetsudførelse med schweiziske urværker og ridsefrit safirglas. Virkelig flotte ure, som ikke lader D&G noget efter.

Urene kan ses på www.deside.dk/collections/iceberg-ure og vi kan selvfølgelig også arrangere en fysisk fremvisning efter aftale.

Kontakt mig for mere information, priser mm. 

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:09

Hej Ole,

For at få hurtig gang i dit salg og få vist dine ure til så mange som muligt kan du overveje en salgsagent hus os Agenthuset (www.agenthuset.dk). hvor du kan hyre en agent der i forvejen har kontakter til forhandlere til at køre som repræsentant i nogle enkelte måneder.

Det er en billig og effektiv måde hurtigt at få vist dine varer til så mange som muligt. Læs mere på vores hjemmeside og kontakt os hvis du kunne være interesseret

Mange hilsner

K. Svendsen, Partner, Agenthuset

www.agenthuset.dk
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:34
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:36

Det var en mulighed, men den direkte kontakt er nu at foretrække. 15% i provision er også temmelig voldsomt for denne type vare.

Venlig hilsen
Ole

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)