Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger stadig nye kunder....!!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er ikke fra vores, ham jeg har aftalt med for at lave hjemmesiden sagde han havde lidt travlt.  Desuden gav han mig et godt tilbud på at lave den, Hva vil i tage for at lave den ??

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:06

Vi tager 9.995,- for en almindelig hjemmeside som i sidenhen selv kan redigere i via et CMS System som vi selv har udviklet og løbende vedligeholder. Denne pris dækker både grafik, opsætning og det første års hosting, med andre ord. Så har i en flot og moderne hjemmeside en uge efter.

Tilmeldt 28. Jul 08
Skrevet kl. 15:13

okey..

Ham jeg har aftalt med tager kun halvdelen af den pris I tager...

Men han ville lave den så hurtigt som muligt, så hjemmesiden er nok klar snart..

Men tak for tilbudet alligevel Wink

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:18

fss:

okey..

Ham jeg har aftalt med tager kun halvdelen af den pris I tager...

Men han ville lave den så hurtigt som muligt, så hjemmesiden er nok klar snart..

Men tak for tilbudet alligevel Wink

Der har du så en af grundene til at du har svært ved at få kunder! Du sparer de forkerte steder. Det system vi har sammensat kan ikke laves billigere uden at gå på kompromi med kvaliteten, og nu er formålet ved at få nogle kunder ikke? og ikke bare smide nogen penge ud af vinduet?

Du er nødt til at indse at det koster penge at tjene penge, og at du f.eks. vælger en udbyder alene ud fra prisen er et tegn på dyb useriøsitet.

Jeg kan f.eks. skaffe dig noget nyt rengøringsmidel? Det er mega effektivt og koster 10kr for 20 liter ufortyndet, interesseret? Det hedder vand og det bruges bedst sammen med knofedt! Men det er med garanti billigere end det i bruger nu?

Med din logik burde du hoppe på det tilbud, you see what i mean?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:29

Måske vi skulle prøve at være lidt konstruktive. En hjemmeside er langt fra altafgørende, medmindre man selvfølgelig forsøger at leve af at sælge dem. Der findes da flere service virksomheder som fungerer i bedste velgående uden en hjemmeside - så dette er nødvendigvis ikke en bremseklods.

Ud fra det du fortæller om jeres virksomhed, har jeg svært ved at gennemskue jeres målgruppe. Hvad kan i helt konkret tilbyde. Er det opvaskere, tjenere eller andet i udlejer og hvad er fordelen samt formålet?

Hvis i skal sælge jer selv, er det vigtigt at gøre det meget klart, hvad i konkret kan hjælpe kunden med og hvorfor det er en god idé at benytte jer. Når dette er skruet sammen skal der blot skrues op for charmen. Start med nogle gode personlige relationer og gå systematisk til værks - start i jeres lokalområde.

Ser frem til at høre lidt mere om virksomheden.

// Jesper Skov

Tilmeldt 28. Jul 08
Skrevet kl. 13:02

Hej..

Vi kan tilbyde :

• opvaskere
  • ´tjenere
  • kokke
  • køkkenmedhjælpere
  • rengøringsfolk
  • lagerfolk
  • postomdelere
  • transportfolk
  • truckfører
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:28

Hej FSS.

Det med hjemmeside betyder ikke en skid. Lad de billigste webfolk slås om opgaven - folk er alligevel ligeglade hvordan din hjemmeside ser ud og hvad der står på den i al almindelighed.

Når jeg laver opsøgende salg og folk spørger om min hjemmeside eller hvor mit kontor er ved jeg som regel at slaget allerede er tabt - så er det bare hurtigt videre.

Det der betyder noget er om du har de rigtige kontakter - folk spørger kun om hjemmeside fordi de ikke er interesserede - opsøgende salg duer ikke rigtigt med det du tilbyder - folk skal komme til dig og når de gør kan du forlange ågerpris fordi de vil kun ringe et sted hen af rent dovenskab.

Bare sørg for at folk ikke opdager at det er dig der får pengene - forsøg og give folk en illusion om at du er et stort internationalt ansigstsløst selskab - der er folk nemlig trygge ved og lægge deres penge - eller de penge de administrerer på vegne af en virksomhed (privat eller offentlig) - de ønsker derimod ikke at du skal ud og bo på strandvejen - du skal jo kende din plads.

I forbindelse med et "corporate image" kan en hjemmeside godt betyde noget, og Mikkel er jo god til salgstaler etc og så vidt jeg ved har han studeret markedsføring - derfor vil jeg i så fald kunne anbefale ham i den udstrækning at han i de 10.000kr også leverer tekst og billeder. Selve hans hjemmeside er ikke joomlatossens (til 20% af hans pris) overlegen - men hvis han kan lave tekst og billeder der insisterer på dit produkt på samme måde som han insisterer på sit eget så er du godt på vej. Husk at dit firma skal udstråle "diversity" (i hyrer negere, kinesere og sågar muslimer (!!!)engang imellem) og fyldes med billeder af folk der sidder og trykker på en bærbar computer i en lænestol med éen hånd og udstråler hvor let det hele går hvis man har outsourcet sin trappevask til jer.

Den nemmeste måde og komme ind i varmen er nok og tage ud og "networke". Medbring rødvin og cigarer - og et godt råd kunne være og holde sig væk fra kvinder i lederstillinger - de har som regel et forholdsvist følelsesladet forhold til alle deres leverandører som du aldrig under nogen omstændigheder kan erstatte.

Hvis du skal sælge noget til en kvindelig leder skal du f.eks. finde ud af hvem hun er, følge efter hende til netto og ved et uheld støde ind i hende og vælte alle hendes og dine varer hvorefter i forlegent står og finder ud af hvilke varer der tilhører hvem og du siger at det ellers er en smuk dag og et dejligt vejr og om hun vil ud og have en kop kaffe hvorefter i går hjem og laver "lagengymnastik" - derefter kan du sælge alle dine ydelser i meget stort omfang til den virksomhedsafdeling hun administrerer.

VH Jørgen Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:53
fss:

Hej..

Vi kan tilbyde :

• opvaskere
  • ´tjenere
  • kokke
  • køkkenmedhjælpere
  • rengøringsfolk
  • lagerfolk
  • postomdelere
  • transportfolk
  • truckfører
  • Diverse

Har du en fordeling på hvor meget du udbyder de forskellige ting? Efter min mening, vil langt det bedste være at fokusere på en enkelt branche. Du kunne fx lave et koncept/firma som udelukkende leverer medarbejdere til mad-branchen (køkken, restaturation mv.).

// Jesper Skov

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)