Hej Jeg har brug for et godt råd. Vi har haft vores internationale webshop åben i 4 dage da vi får et salg til Finland på 230 Euro.(denne odre er sendt) Dagen efter bestiller den samme person for 400 Euro. Begge gange betales der med Elektron Visakort. Vi kontakter kunden telefonisk, som bekræfter at kortet tilhøre ham. Vi kontakter også TDC oplysningen som ikke kan finde ham på den opgivet adresse, ej heller telefon no. eller navn !! PBS oplyser os om, at hvis det er et stjålet kort som er brugt til køb i vores butik, så står vi med tabet på de sendte vare. Og hvis der ikke er dækning på kortet så dækker PBS de første 1000 kr. !!! Vores umiddelbare løsning er, at vi kontakter kunden og sige at vi gerne vil sælge til ham, men at det bliver pr. efterkrav. Jeg vil meget gerne høre jeres mening og om ovenstående.
Med venlig hilsen Jim Bjerre Andersen
|
Hele pointen med et elektron kort er vel at der foretages et direkte tjek af om der er penge på kontoen og de reserveres ved brug.
Samme system som mastercard direct (før maestro) også kører på.