Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stavefejl i Wordpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke god til stavefejl :-) i hvert fald ikke til at tolerere dem på mine sider...

Kig lige her http://stylingshoppen.dk/?s=km%2Fl 

Øverst til højre. Hvordan retter man den stavefejl i Wordpress... nogen der ved det, jeg har nemlig kun brugt Wordpress i 4 dage :-)

Hint : fine = finde

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 18:04

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 22:44

Hej Anders

Dét der ligger i den fil er engelsk, men min blog er jo dansk. Hvor ligger oversættelsesfilerne (hvis der da findes sådanne)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:57

Ok, så skal du have fat i sprogfilen på dansk, som ligger på ftp serveren i mappen, wp-content/languages/

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:01

Hej igen.

Jeg har 2 filer der ligger i mappen men en søg og erstat gav ingen ting i nogen af filerne... Jeg åbnede filen med notepad, er det et problem, eller er det et andet program jeg skal bruge ?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:08

/wp-content/themes/default/ - her fandt jeg 2 filer med samme navn som dem i den mappe du henviste til.. og der står FINE istedet for FINDE....

Men synes der er mange underlige tegn når jeg åbner det i Notepad... er der et bedre program at åbne filen med?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 00:26

Notepad er fint at åbne filen med. Det skal være et simpelt tekstredigerings program, som ikke tilføjer en masse formatering til filen, som f.eks. Word ville gøre det.

Hvis du vil redigere yderligere i filerne, så kan det være smart at bruge et program som har syntax highlighting, så bliver det lidt nemmere. F.eks. EditPlus.

Alle de underlige tegn der er i filen kunne måske være noget PHP kode. Det kan i hvert fald godt se lidt underligt ud :D

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 05:12

Med underlige tegn mener jeg ikke ord og tekst jeg ikke forstår men noget a la dette

Þ•    …      D  ³   l      8      9      K      W      o      ~      ‹      «      Ã      Ï      å  
   ú         R      3   i         ?   ³      ó      ü   !   
       '     ,     1     G     Z     g  '   x            ª     ·     Æ     Ì     Ó     è     û            ‹   /  M   »  #      "   -  j   P     »          Ç     Ï     Ö     å     ñ  ?     ,   G  &   t  /   ›     Ë     Ú  _   à  C   @  >   „  -   à E   ñ     7     C      W     a     w     ƒ     –     £  E   °     ö     þ            O     W 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)