Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuldtidskontrakt og pleje af gamle kunder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'ere,

Jeg har nu været selvstændig softwareudvikler i et par år, og har hidtil kun arbejdet for en enkelt kunde. Da der pt. ikke er flere opgaver, har jeg søgt ind til et konsulenthus, der forsøger at formidle en fuldtids kontrakt i 2 år hos et stort firma.

Mit problem er, at jeg gerne vil yde support / fejlretning på mit tidligere projekt, og jeg vil også gerne beholde min relationer til den "gamle" kunde. Men det kommer nok til at betyde, at jeg i perioder ikke kan være fuldtid hos den nye kunde.

Er der nogen der kunne tænke sig at dele sine erfaringer med hvordan I håndterer den slags, og hvordan jeres kunder ser på at man til tider supporterer gamle kunder, og derfor ikke kan være der på fuld tid.

Hvis jeg selv var kunde, så ville jeg nok synes at det var lidt irriterende, men samtidig ville jeg opfatte det som et tegn på at konsulenten tager ansvar for sit arbejde. Som kunde kunne man jo selv komme i samme situation, og så ville det være rart, at kunne trække på en tidligere konsulent.

Hvad gør I andre når I f.eks. skal til møder, messer, tandlæge osv. Accepterer kunderne, at man i perioder ikke er der fuldtid, eller forventer kunderne at det bare indhentes på et andet tidspunkt?

Hilsen

Glenn 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)