Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS og betalingsgateway og emærket

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer.

Jeg kunne godt tænke mig og vende emnet omkring online betaling og emærket.Jeg er ved at være godt og grundig træt af PBS. De tager alt for lang tid om at behandle deres sager og stiller for store krav til nystartede "små" virksomheder, med store krav til deponering af store penge beløb etc.Ved at lave en udvidet aftale med PBS kan man jo modtage de mest kendte kort som DANKORT, VISA, MASTERCARD ect.

Hvis man i stedet for vælger et udenlandsk betalingssystem som eksempelvis PAYPAL, 2CHECKOUT, SECPAY etc. Vil man godt nok miste muligheden for at de ca. 1000 danskere med dankort kan betale online. Tilgængæld kan du sætte det hele op på 5 min. Uden det koster noget opstarts gebyr, samt månedlige gebyrer til eks. Quickpay etc.

Ved aftale med Paypal, 2CHECKOUT, SECPAY kan man modtage, Visa, Mastercard, American Express, Discover og en række andre kort.Var det måske på tide at shopudviklerne i stedet for at anbefale PBS, anbefalede nogle af de alternative løsninger der dog ikke kan modtage Dansk Dankort? 

Det kunne være PBS på sigt ville blive tvunget til at yde en ordentlig service, for hvad er det egentlig man får for alt bøvlet? Samtidig skulle de måske også sørger for, at man ikke betaler andet end en % del af transaktionen. Så man som shopejer kan undgå for høje månedlige gebyrer.  

Sidst kunne jeg godt tænke mig og høre om E-mærket. Det kan undre mig at man i en virksomhed der skal beskytte kunderne, ikke går op i om shopudviklerne har en sikker shop, men blot ønsker at modtage penge for at anbefale en shopudvikler. Det burde vel være gratis som shopudvikler, at blive anbefalet såfremt man har markeds sikreste shop? Nej dem der bliver typegodkendt har betalt for det.

E-mærket er vel ikke andet end det der står i den danske købelov? Har man emærket bliver shoppen kun checket en gang om året så de kan hæve deres penge for service gennemgang. Hvor er kontrollen der skal sikre at kundens penge ikke bliver trukket før varen er sendt etc?

Jeg hører gerne jeres erfaringer med PBS samt Emærket.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Besthosting.dk:
Ved aftale med Paypal, 2CHECKOUT, SECPAY kan man modtage, Visa, Mastercard, American Express, Discover og en række andre kort.Var det måske på tide at shopudviklerne i stedet for at anbefale PBS, anbefalede nogle af de alternative løsninger der dog ikke kan modtage Dansk Dankort? 

Det gør de ikke forløbig, det kan du roligt regne med :-) Der går en rum tid før danskerne bliver fortrolige med størrelser som Paypal osv., og tør at bruge deres Visadankort der og det er en skam fordi PBS kunne godt trænge til konkurrence, som du selv er inde på

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)