Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÅDAN! Først stor-kunde... fed fornemmelse!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15

Tillykke!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:24

Super,

Så har dit arbejde med cold-calling og alt det andet tunge salgsarbejde båret frugt. Skriv endelig et par ord mere og pral med, hvordan du har gjort.

Fra Køge
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:21

All-right. Denne kunde har jeg fået ved at arbejde struktureret og vedholdende med det opsøgende salgsarbejde.

Første møde bookede jeg med kunden i maj måned via cold-calling, forklarede om mit koncept og de muligheder der lå i det for hans virksomhed. Han var meget positiv og erklærede, at han gerne vil bruge mig, når behovet opstår.

Efterfølgende påvirkede jeg ham med et nyt tiltag fra os via e-mail. Han meldte tilbage, at det lød interessant og andet møde blev booket. Jeg fik forklaret hvad han kunne få ud af det nye tiltag og hvilken proces der skulle følges. De var meget imponeret og jeg fik ordren med det samme!!!

Nu skal jeg igen med at lave analyser, beregninger, indhente tilbud, opstille udregninger og lave handlingsplaner til min kunde. Håber han bliver rigtig godt tilfreds og jeg kan hjælpe dem til at spare mange penge på deres bilbudget!!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 22:54

Tillykke med det

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)