Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skal de fattige kinesiske børn hjælpes!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min partner og jeg har netop stablet vores eget velgørenhedsprojekt på benene. I forbindelse med vores firma "Last Touch", som sælger moderne malerier malet af spirrende kinesiske kunstnere, går 10% af maleriernes salgspris ubeskåret til vores velgørenhedsprojekt "Last Touch Project".

Vi har netop rejst rundt i Kina's fattige regioner og fundet frem til en række børn, som vi vil støtte med tøj, mad, skolebøger mm. På den måde vil vores kunder helt konkret kunne se effekten af deres malerikøb og støttekroner i stedet for blot at støtte en stor organisation, hvor mange penge ofte drukner i administration, markedsføring osv.

Der kan læses mere om projektet på vores hjemmeside.

Et par af børnene tilknyttet vores velgørenhedsprojekt "Last Touch Project"

Lu Haiduo på 4 år Shan Jianpei på 7 år

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:55

Fint initiativ.. men umiddelbart kan jeg ikke lade være at tænke, at 10 % ikke lyder af ret meget.. Hvad går de sidste 90 % til?

Ikke noget ondt ment, men du skriver som om at ved at støtte jer går en større procentdel til børnene end der gør ved at støtte store fonde..
Og hvis du sammenligner med fx børnefonden går 85 % til barnet?

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:10

Hej Jakodan

Selvfølgelig er 10% ikke meget når der sammenlignes med f.eks. Røde Kors, Amnesty osv. Men man skal heller ikke se på os som en velgørende organisation, men som et firma der sælger malerier og derudover gerne vil hjælpe fattige børn i Kina. Så står man og mangler et maleri og samtidig gerne vil støtte en god sag, så kan vi være interessante.

Grunden til jeg laver sammenligningen med de store organisationer er fordi man med vores projekt virkelig kan se og læse præcis, hvem der får gavn af velgørenhedskronerne. Og vælger man nu at støtte projektet direkte, altså uden at købe malerier, hvilket også er muligt, ja så går alle 100% faktisk til de kineiske børn.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:58

okay :-) Så misforstod jeg dit indlæg.. og så er det faktisk en rigtig god ide!

Det er nogle flotte billeder, kan godt lide de 3 med træerne!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)