Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg leger i øjeblikket med tanken om, at starte en hjemmeside, men er lidt på bar bund. Jeg har researchet en del, men er ikke blevet meget klogere på lige netop hvordan jeg fører min ide ud i verden.

Grundlæggende havde jeg tænkt, at min hjemmeside skulle kunne de samme ting som f.eks. trendsales.dk, som er baseret på customer2customer handel. De fleste ting jeg støder på er beregnet til webshops, ikke costomer2costomer handel.

Er det meget mere kompliceret, at lave en costomer2costomer hjemmeside meget lig trendsales.dk, end blot en webshop?

Er der nogen der ved hvordan man har lavet trendsales.dk? 

Jeg er mest interesserede i løsninger, hvor man selv har helt kontrol over alle elementer af hjemmesiden og kan føre statistikker. Mit mål er, at sætte mig ind i alle aspekter, og i sidste ende helt selv stå for hjemmesiden. 

Men pt. har jeg brug for gode råd mht. programmer, opsætning osv., især på baggrund af, at jeg ikke har det største budget

Er der nogen der kan hjælpe? 

Mvh.

Susanne 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige påbegyndt et projekt som er stort set det samme som det du efterspørger.

Hvis det har interesse kan jeg prøve at sende produktspecifikationer til dig.

Der vil nødvendigvis være inkluderet en "webshop" i systemet, da der er en hel række funktionaliteter som genbruges i systemet.

Hvis du gerne vil vide mere kan du fange mig på psj@taketwo.dk, så kan vi få en lille snak om hvad du har brug for.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)