Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butik/frisør e.l. søges til salg af eget accessory design

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer! Søger butikker, frisører eller lignende til salg af mit eget design. Jeg arbejder primært i læder og skind, og laver bl.a. armbånd, fingerringe, øreringe, hårpynt o.l. Jeg har det sidste halve år solgt over nettet, og det går ret godt, så nu kunne jeg godt tænke mig at sælge i "rigtige" butikker. Hvis der er nogen, der finder det interessant, vil jeg meget gerne sende billeder af det jeg laver. Selvfølgelig uforpligtende! Og jeg møder også gerne op for at vise mit design frem. Jeg bor i København, så det vil være en fordel, hvis det kunne blive her i nærheden. Håber at høre fra jer. De bedste hilsner Heidi
Tilmeldt 13. Aug 08
Skrevet kl. 08:19
Er der slet ikke nogen, der er nysgerrig!? Laver bl.a. hårbånd/hårbøjler inspireret af Kronprinsesse Mary. En anden mulighed kunne også være, hvis du f.eks. har en lille butik, at jeg kunne afløse dig i butikken en gang imellem mod at, mine design kan sælges "gratis" i din butik. Det forudsætter selvfølgelig, at butikkens udvalg matcher mine design og vice versa. Der kunne også være andre løsninger, er rimelig åben for forslag. Kan man vedhæfte billeder herinde og hvordan gør man?
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:36

Hej Heidi

Du kunne indsætte et link til din webshop, så vi kunne se produkterne?

Vi kan eventuelt hjælpe dig med markedsføring, optimering af din Internetbutik, opsøgende agentursalg i butikkerne.

Dette kræver selvfølgelig penge op af lommen her og nu, men kan give godt på sigt såfremt der er "plads" til det i avancen på dine produkter?

Læs mere om os på www.sydkom.dk

Tilmeldt 13. Aug 08
Skrevet kl. 20:55
Hej Mads! Tak for dit svar. Jeg har endnu ikke en webshop, har solgt mine design via trendsales. Vil gerne på sigt have en webshop, men synes nok, at det er lidt svært at oprette en webshop uden at have et "navn", hvis du forstår, hvad jeg mener. Tror, at det vil blive svært at trække købere til min webshop, hvis man ikke har skabt sig et "navn". Derfor kunne jeg godt tænke mig at starte med butikker, så købere kan se og føle, at det er kvalitet jeg laver og derefter/samtidig med oprette en webshop. Det kan godt være, at det er fuldstændig hul i hovedet, men det kan godt være lidt svært lige at gennemskue, hvad der er bedst at gøre og i hvilken rækkefølge. Kan se, at I arbejder med foto også. Kunne godt tænke mig at få taget nogle seje billeder med en model med mine smykker på. Hvad ville det koste, går ud fra, at det er på timebasis? Mange hilsner Heidi
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:01

Hej Heidi

Kan du ikke sende mig en mail på mads@sydkom.dk - så kan vi lige fortsætte den der.

Som jeg ser det lige umiddelbart vil det være en dårlig idé at gå i kødet på butikker, uden et navn. Lige så dårlig en idé som en webshop uden navn. Du er også nødt til at have et visitkort med rundt som minimum, og dertil følger igen... et navn ;-))

Jeg mener da at Trendsales efterlader mulighed for at du kan reklamere for dig selv derinde som bruger, hvis du opgraderer til Erhvervsannoncør?

Men som sagt, send mig en mail eller giv mig et kald på tlf. - og lad os tage en dialog om mulighederne.

Tilmeldt 13. Aug 08
Skrevet kl. 18:47
Hej Mads! Vil meget gerne høre om mulighederne med en webshop og priser. Har faktisk allerede et domænenavn, men har bare ikke fået gjort mere ved det. Jeg skriver lige en mail til dig her en af dagene med, hvad jeg godt kunne tænke mig, men afhænger selvfølgelig også af prisen, hvad der kan lade sig gøre. God weekend. Mange hilsner Heidi
Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 14:27

Hej Heidi

Jeg kan se dit indlæg er ret gemmelt, men jeg tager chancen alligevel. Jeg vil rigtig gerne se nogle billeder af dine design. Jeg har en butik i Kbh.

Mail: annevivil@gmail.com

Ser frem til at modtage/høre fra dig :o)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)