Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamespots, banner mm. til internetserie

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i forberedelserne til en ny Internet/TV-serie, som bliver sendt på en Internet/community side til efteråret 2009. Det er Langt Fra Las Vegas møder Friends, med et pift af rappe replikker og klassisk humor. Der er gode markedsføringsmuligheder i finansiering af projektet. Er du interesseret i at høre mere, så kontakt mig på calkc2@gmail.com eller tlf.: 22 61 91 00. Ved forespørgsel er der mulighed for en større redegørelse i investeringsfordele, samt præsentation af serien. Jeg ser frem til at høre fra jer! - Casper Lundbak / Producer
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Hvad præsist er det du søger?

- Annoncører til filmen, sitet?
- Investorer til realisering af projektet?
- En virksomhed til salg af annoncer, markedsføring af konceptet eller?

Grunden til at jeg spørger er dels at vi kan håndtere kommunikation / marketingdelen, samt dels at vi eventuelt kan være behjælpelige med at få sat lidt konkret information op for bedre at kunne tiltrække de rigtige mennesker til dit projekt.

Mht. din fremtidige promovering af projektet, ville jeg få sat en simpel website op (behøver kun at indeholde ganske få sider i et simpelt stilrent design) der fortæller om projektet, samt selvfølgelig den detalje at du kan sende mails fra eksempelvis casper @ clpro.biz hvilket i høj grad vil indikere en mere professionel indgangsvinkel overfor potentielle annoncører, investorer mv. 

PS: Se at få registreret clpro.dk (clpro.biz er ikke så god i DK endnu, "folk" kender kun .dk og .com, til nøds efterhånden .net ;)

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på mads@sydkom.dk såfremt du skulle være interesseret i en dialog om et eventuelt samarbejde.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)