Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Høretelefoner til en rimelig pris

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Ja jeg kan jo lige så godt støtte en Amino webshop, så er der en af jer der kan sælge mig nogle høretelefoner, så jeg ikke bliver ved med at få klager fra overboen når jeg sidder og arbejder / hører musik??

Jeg har ikke forstand på sådan noget, og er heller ikke særlig kræsen, så de skal ikke være for dyre. Til sammenligning så har jeg almindelige højtalere købt i Føtex (labtec hedder de vist) til 249,-

Hilsen Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:20

er det in ear?,fordi Labtech til over 25 kr er spildt penge. Køb helt klart Icemat eller Steelpads headsets.
Jeg har selv både Icemat Siberia Earcups - 500kr dengang, og Icemat Siberia inear til 149, de er klart de bedste.

Hvis du skal op i ngoet bedre kvalli endnu, skal du vælge Sennheiser. Men Jeg vil klart anbefale dig Icemat Siberia., dem kan man have i/på hele dagen.!

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:40

Hej Simon

Tak for dine gode råd.

Jeg er ude efter nogle almindelige ørebøffer ala de første du refererede til. De koster dog 410,- og havde håber på noget lidt billigere. Men det er måske utopi at tro at man kan få ok lyd billigere end det?

Hilsen Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:14

I mine øjne kan det slet ikke betale sig, at spare 100-200kroner på bøffer du får røde øre af og som skratter efter et halvt år.
De her Cups, er designet til ikke at røre øret og derfor kan du have dem på en hel dage, og med stroppen itoppen, strammer den heller ikke eller noget som helst.
Jeg sad og hørte musik i mine create højtalere til 300kr, med sub. men måtte skifte til Headsettet igen, fordi lyden var simpelthen så ringe når man var vandt til bedre.
Jeg har dog været ved at ødelægge mine fordi jeg havde glemt jeg havde dem på.
Jeg synes man gør en pinlig fejl i at købe headset af skod kvallitet, fordi det går helt udover en selv.

Men helt ærlig 410kr? er du nærrig?

*en ulempe, de ser ikke særlig smarte ud, fordi de er ret store med en "bøjle" der sidder udeno, man ligner ærlig talt en nørd.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:03
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Jeg kan anbefale disse høretelefoner. http://www.steelseries.com/int/products/audio/siberia-neckband/information
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)