Ved godt overskriften er lidt lang, men ved samtidig også at i ikke gider åbne ligegyldige poster som ikke refererer til indholdet! :)
Jeg afsluttedede mit 2 årige studie i International Marketing på Niels Brock i Juni 2008 og søger nu en elev plads hvor jeg får mulighed for at udvikle mig og bruge de værktøjer jeg har tillagt mig under min uddannelse. Jeg vil ikke fremsætte specifikke kriterier til arbejdsgiveren da jeg mener at alle virksomheder har noget forskelligt at tilbyde og jeg derfor ser alle tilbud som potentiele muligheder. Kort om de sidste par projekter jeg har kastet mig ud i: - Sergent i Militæret - Omfattende arbejde med adfærdsvanskelige børn og unge - Selvstændig med eget byggefirma - Niels Brock - Scancastor A/S som konsulent sideløbende med mit praktik ophold - Sparkz Frederiksberg, som jeg åbnede sammen med min kæreste d. 20 Juli 2008 og som er hendes hjertebarn.
Jeg interesserer mig utrolig meget for udvikling og teknik og bruger i den forbindelse meget tid på at sætte mig ind i alt hvad jeg finder interessant. Jeg holder mig i form med fitness, tennis og fodbold og er generelt bare i kronisk godt humør og har masser af gåpåmod :)
CV kan sendes ved at maile eller ringe til mig. Venlig Hilsen Micky Thygesen Tlf. nr. 60 63 62 21 |
Micky Thygesen:Ved godt overskriften er lidt lang, men ved samtidig også at i ikke gider åbne ligegyldige poster som ikke refererer til indholdet! :)
Du har vidst fulgt med i skolen ;)
Var selv ude i samme mareridt for et stykke tid siden, jeg har selv samme uddannelse, og de fleste virksomheder jeg rendte ind i ville have mig til at lave bogføring så de kunne spare deres bogholder og den anden halvdel var bare ude på at få en billig kaffedreng ... så du skal være opmærksom og sørg for på forhånd at få aftale om hvad du skal lave (og ikke lave).
Men tillykke med uddannelsen herfra ihvertfald og go jagt i din søgning ;)