Hej Allesammen
Jeg er på udkig efter en god webdesigner og programmør, må da gerne være kombineret ;-) skal ikke være to mennesker.
Jeg syntes det er et problem at finde folk på nettet som virkeligt har de evner som de beskriver, men som de ikke kan vise referencer på. Ser man så nogle referencer, så er det tit nogle ting som jeg kan lave bedre selv!
Jeg har været igennem processen med at finde kvalificerede folk til webprojekter nogle gange nu, og jeg falder altid over folk som roser deres egne evner til skyerne, men når de så laver noget design eller lign, så er det - for at være direkte - totalt latterligt og helt sikkert noget jeg kunne lave bedre selv. Jeg er OK til design, men der er rigtig mange der er langt bedre, og virkeligt forstår at placere grafikken på et website. Derfor er en medarbejder i et projekt med knowhow indenfor design, brugervenlighed, SEO, Markedsføring og Programmering, simpelthen guld vejr, og jeg forstår ikke at der ikke er flere der har den viden, for så kan man nå utroligt langt. Jeg siger ikke at man skal vide alt eller være super til alle 3 ting, men har man en god forståelse for de 3 og kan kombinere dem, så kan man også lave nogle enestående projekter.
For at komme tilbage til det, det handler om, så søger jeg folk som er rigtigt gode til både markedsføring på nettet, webdesign, og programmering eller 3 folk som kan hver af tingene til fulde. Jeg syntes der mangler et site på nettet hvor man kan finde freelance folk med de evner, og som reelt kan dem. Ikke bare 14-15 årige knægte der mener at de kan det hele uden at de har noget at ha det i.
Søges:
Programmør
Webdesigner
En med flair for og evner indenfor internetmarkedsføring.
Der kan blive tale om længerevarende job, og med tiden formentligt fuldtids.
Mvh
Kim Sand Sørensen |
Hej Kim..
Kan kun give dig ret i at der er alt for mange der tilbyder sig som webdesignere, grafikere og AD''ere... Jeg undrer mig også når jeg ser hvad de forskellige kan. Er med i et forum hvor der er en webdesigner der ikke engang kan ligge links ind på sin egen side..
Må også erkende at når jeg kigger tilbage på nogle af de ting jeg har lavet i tidens løb så er det lidt flovt, specielt i forhold til programering, brug af Flash osv. Dog vil jeg sige at jeg er nået langt og syntes at jeg udvikler mig hele tiden. Men det er også vigtig at forholde sig til hvad der er ens styrker og det er svært at have styr på alt indenfor både online og offline medierne, markedføring, design og kreativ udvikling. Dog bruger jeg meget energi på netop webdelen, og har senest været på bla. PHP kursus, bruger en del energi på at bliver bedre til Actionscript, CSS, samt øge min viden til SEO og alt det der. Men må også erkende at når man begynder et sted så udvider det sig og bliver meget tidskrævende at nå til bunds i det.
Om min viden så er god nok, det har jeg svært ved at forholde sig til.. Det bliver den vel egentlig aldrig da det er områder der udvikler sig hele tiden.. Og i forhold til eksperter indenfor SEO, så når man jo nok ikke lige deres niveau og det vil jo nok også være lidt dumt at stræbe efter det...
Men du kan jo kigge lidt på mine reference her og se om der er noget der falder i din smag... http://tnt-factory.dk/referencer.htm
Mange hilsner Thomas.. Der netop er i gang med min første side uden brug af Frames/Tables... ![]()