Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en plan...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input.

Ja, måske er det rigtigt, at ikke alle er seriøse/svarer ærligt på spørgeskema - det havde jeg ikke lige i tankerne.

Jeg tænker lige nu, at jeg går i gang med en forretningsplan, og derefter måske stiller mig ned i byen og kontakter mennesker på gaden, som jeg kunne forestille mig som målgruppen?
Derefter kunne jeg måske gå i krig med lidt reklame (som ikke kommer ud, men bliver "gjort klart") og så når jeg er godt rustet, går til en bank og hører om de vil støtte op om det?

Lyder det helt urealistisk?

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 17:54

Fornuftigt at tale med mennesker på gade, men måske endnu bedre hvis du har nogle i dit netwærk som er i den målgruppe du satser på.

Det er meget svært at låne penge til en cafe i banken, men det er fornuftigt at tale med dem og få feedback

Held og lykke til det

Det vigtigste er at du tror på det:-)

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:55

Husk at bruge en del tid på din forretningsplan og særdeles den del der omhandler dit budget og økonomiske overvejelser da det er det afsnit banken vil nærlæse hvis de skal "hjælpe" dig.

Vær opmærksom på at banken med stor sandsynlighed vil se det som en nødvendighed at du selv kommer med nogle penge og hvis de kan få sikkerhed i noget (lejlighed eller hus) så er det af afgørende betydning.

Det er altid en god idé at høre din målgruppe ad og du vil også få nogle mere nuancerede svar ved at høre dem personligt

Held og lykke!

V.H.

K.Svendsen, Partner, Agenthuset

www.agenthuset.dk
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)