|
I have a webpage already but I would like to modify it. I have already made a layout of how it should look like. So if i can get a special offer from anyone that could be nice. P.S we can also communicate in Danish Hope to hear from you soon |
Web page
- 1
|
|
|
Her vil jeg lige melde mig på banen. Du kan helt sikkert få lavet det som du vil have det, lad os tale nærmere om dette. Jeg vil gerne høre nærmere om hvad opgaven går ud på, og kan derefter lave et tilbud til dig. Du kan læse mere om mine services på min hjemmeside:
Jeg glæder mig til at høre fra dig. Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
|
My web is active but I want to give it a new look. so please let me know about your price. And are you located in Copenhagen? |
|
Yes, I'm located in Copenhagen. Price range depends on the details, but are fair. Please send them to me, then I can send you an offer you can't refuse. Please send me your email address or contact me via www.computerlab.dk - kontakt Best regards |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
|
Vil ligeledes gerne give et tilbud, hvis man kan se siden i dag samt det nye design. Bor også i KBH. M.v.h. |
|
hej will you please give your mail adress so I can send the format to you |
|
|
|
here is my mail address sippy61@hotmail.com Iam sending the format via your website |
Bliv gratis medlem